Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Herpes II - Min idioti til ettertanke

Gjest Tankeløs tomsing

Anbefalte innlegg

Gjest Tankeløs tomsing

Jeg er kanskje Norges største tomsing for ca 10 år siden fikk jeg kjønnsherpes og det var endel utbrudd og smerte de første 2-3 årene. Hun som smittet meg påstod hardnakket at hun ikke hadde herpes. Nå lå jeg bare med en person den gangen så den saken er grei det var henne.

Etter dette har jeg hatt et langt samboerskap, der vi begge har hatt herpes og det har gått greit. Utbruddene har blitt mindre og mindre og tilslutt har det vært år mellom hver gang og knapt merkbare utbrudd 1-2-3 blemmer. Hadde man ikke visst bedre kunne man tro det var noe annet. Uansett tidligere i høst hadde jeg glemt hele herpesen fordi det var vel blitt omtrent 3 år siden sist utbrudd.

Jeg klarte selvfølgelig å møte verdens kjekkeste jente, dessverre gift. Og det ble noen fantastiske stjålne øyeblikk som kommer til å være noen av mitt livs beste øyeblikk. Selvfølgelig blei jeg så utrolig forelsket og med forelskelse forsvinner fornuft. På det som var det tror jeg fjerde treffet, merket jeg dagen etter at jeg igjen hadde fått besøk av tre sånne søte små blemmer... Fantastisk. og riktig nok en liten uke etter ble hun dårlig feber og nedsatt allmenntilstand. Det ble et par treff til, jeg hadde dette i bakhodet men holdt kjeft. Her i går kunne hun opplyse meg om at hun nok kom til å bli hos sin ektemann, et utfall jeg ærlig talt ikke hadde regnet med all den tid, hun har hatt svært lite positivt og fint å si om vedkommende. I tillegg mente hun vi skulle være venner. I hele natt lå jeg våken med dilemmaet, si ikke si..

Jeg har nå valgt å informere henne om det som kan ha skjedd og at det er en stor mulighet for at hun har fått herpes.. Hun tok det mildt sagt ikke pent. Jeg vet jeg har vært en idiot. Rett og slett på grensen til kriminell. Det som sliter litt på meg er at hun kan eller har brakt smitten videre til sin ektemann. Han er en uskyldig tredjepart. Jeg vet ikke hva hun gjør, men det plager meg litt å tenke på at han kanskje blir smittet uten å ane noe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk historie. Virker som om alle fikk som fortjent ? Hrmp vel kansje ikke ektemannen da, men er det noe tæl og fornuft i han så kaster han luderet på dør når han oppdager hva som har hendt. Hvis han er smittet håper jeg han anmelder både deg og kjærringa og saksøker dere for hva dere er værdt.

Du fortjener det som kommer din vei. He he.

Neste gang så gå for den søte ugifte jenta ikke den kjekke gifte, hvis det blir noen neste gang da :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...