Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 emnetittelen er nok litt feil. jeg er ingen body builder/boler ape. men jeg har løftet på vekter i flere år, av og på. kan ha lange pauser fra vektløftingen og begynne igjen uten å få gangspærre, noe jeg tar som et tegn på at armene er ganske greit trente. jeg løfter vektene opp og ned 10 ganger, for så å ta en liten pause, og gjennta det samme 2 ganger til. så tar jeg pause i 48 timer før jeg gjør det samme igjen. når løftingen begynner å gå veldig greit så øker jeg vekten litt. så er det noe jeg kan gjøre annerledes? trenger jeg den 48 timers pausen? jeg er ute etter muskler jeg kan bruke i jobben min, som går ut på en del tung løfting og bæring. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Trener du kun benkpress? Hvis du skal trene med formål å stille sterkere på en fysisk krevende jobb ville jeg lagt inn øvelser som markløft, strakmark, roing bredt og knebøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 løfter på det som kalles manualer tror jeg. en i hver arm hengende ved lårene, løfter opp slik at biceps trenes. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Troller du eller har du trent i to år uten å ha lært noe som helst? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det blir sagt at det ikke finnes mer "praktiske" øvelser enn MArkløft ^^ Og til ditt formål så hadde det passet akkurat midt i blinken. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke meningen å være krass, men du høres ikke særlig viderekommen ut. Hvis jobben din går ut på tung løfting og bæring, så hjelper det lite å trene kun biceps. Les veiledning for nybegynnere. Der er det mange gode treningsprogrammer som bør passe ditt formål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå