eirikst Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Er på chessclubb men der går prøvetida mi ut, og nå har jeg ikke flere datamaskiner jeg kan bruke! Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Tror www.zone.com har noe sjakk liggende der. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jepp! Det var på The Zone jeg lærte å spille sjakk... lol... Spilte til og med mot "Chicago mesteren" i sjakk. For alt jeg vet kunne han vært en 50 år gammel, feit mann fra Sveits. lol... Men han var veldig flink.. så... Uansett, er kjempegøy å spille "adrenalin-game" på ett minutt... Mye mer gøy enn folk aner... Mvh, Joachim Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Chess.net er veldig bra og det er mange som spiller der. Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Spiller mot datan (fritz (7'ern)) eller på http://spill.start.no/login.phtml?target=%2Fchess%2F er litt folk der. Noen som vet om noen bra resource sites for sjakk da? (ja jeg er for lat til å lete fram noe bra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå