Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp til å komme over en forelskelse

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ung kvinne ulykkelig forelsket i kollega. Vi er omtrent på samme alder. Han har vist interesse og jeg har halveis besvart interessen i en periode. Problemet er magenfølelsen, den sier at vi egentlig er ganske forskjellige. Siden vi begge er ansatt på samme jobbplass, så tør jeg ikke å satse på forholdet før jeg vet at det kommer til å vare. Nå prøver jeg å trekke meg litt vekk fra han. Jeg vet at han er forvirret, men sliter med å forklare situasjonen for han fordi jeg vet ikke om han kommer til å forstå den. Jeg er usikker på grunnen selv og synes i bunn ikke at det er logisk av meg å skylde på en magefølelse. Det gjør ikke saken lettere at jeg vet at han fortsatt er interessert og at jeg egentlig er veldig forelsket uten at han vet om det. Noen av våre kolleger kjenner til situasjonen, men kun fra hans side. De tror han er håpløs forelsket og jeg har blitt den fæle som ikke en gang gir han en sjanse. Akkurat nå er situasjonen fryst i denne tilstanden. Jeg går rundt og gruer meg til den dagen han finner seg en annen. Det er så dumt at det har blitt et problem, jeg har ikke engang en fornuftig forklaring på hvorfor jeg er forelsket i akkurat han. Alt blir lettere hvis jeg kommer meg over han. Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...