Gå til innhold

åssen kan jeg få innholdet fra hd fra min gamle bærbare pc til min nye?

Anbefalte innlegg

På min gamle bærbare pc så ble det hullet der laderen skal inn i ødelagt så det er umulig å få ladet pcen. så jeg kjøpte ny. så nå lurer jeg på hvordan jeg skal få innholdet fra den gamle harddisken over på den nye.

hørt noe småtteri om at det finnes en slags kabel som passer til harddisker og med usb i andre enden.

noen som vet noe om dette? og hvis ja. så vil jeg gjerne vite hva en slik kabel heter eller hva som kan hjelpe meg med dette. eller er alt på den gamle harddisken lost?...

Jeg har tatt ut harddisken fra den gamle pcen. men jeg vil ikke putte den i den nye pga garanti osv. MEN om det er siste mulighet så. noen som vet om det har noe å si om det er vista på den gamle harddisken og windows 7 på den nåværende om jeg putter i den gamle og så over på en ekstern harddisk?

Supert forum! håper på raske og effektive svar!

mvh Øyvind

Endret av progameren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skru ut HDD, put inn i ny bærbar.

Ikke noe hjernekirurgi akkurat. Om ikke plass til 2x HDD i ny bærbar, put inn i stasjonær.

prøver å unngå det pga garantien på den nye pcen. men har det noe å si at den gamle hdd er windows vista og at den nåværende har bare blitt kjørt med windows 7?

Lenke til kommentar

Må lære meg å lese hele teksten...

Vista - W7 bør ikke være noe prob.

Du har ikke tilgang på noen stasjonære pcer? Tar max 5min å koble til HDD, så over til en bærbar disk eventuelt.

Og er det noe garantibrudd å åpne en bærbar? Tenk på alle stakkarne som bytter til SSD i disse dager? Undersøk dette nærmere imo.

Lenke til kommentar

Må lære meg å lese hele teksten...

Vista - W7 bør ikke være noe prob.

Du har ikke tilgang på noen stasjonære pcer? Tar max 5min å koble til HDD, så over til en bærbar disk eventuelt.

Og er det noe garantibrudd å åpne en bærbar? Tenk på alle stakkarne som bytter til SSD i disse dager? Undersøk dette nærmere imo.

njoaoa. har tilgang til stasjonær men den er gammel og treig. nei jeg vet ikke om det er garanti brudd. bare tenkte at ikke hvem som helst skal tukle inni pcen.

men jeg har gjort det 1000 ganger før så. bare tenkte på garantien. får sjekke det ut. hvis ikke så får jeg bare stappe den i.

takk for svarene! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...