Gå til innhold

Hvem har mest rotete skrivebord?


TheCatIsALie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er fordi det er en motor som driver den. Søketider blir tregere, eller lengre om du vil.

 

Nei, jeg vil ha siste ordet her. Driter i om jeg har feil. Kan være en liten faktor at harddisken tilfeldigvis hadde 200GB fragmenter (20%).

 

Og, dere burde alvorlig talt fylle opp skrivebordet deres. Bruker dere det aldri? Håper ikke dere har mer enn en skjerm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

"clean.bat"

MKDIR musikk
MKDIR bilder
MKDIR filmer
MKDIR altmulig
MKDIR arkiver
MKDIR snarveier
move *.mp3 musikk
move *.wav musikk
move *.jpg bilder
move *.png bilder
move *.bmp bilder
move *.gif bilder
move *.wmv filmer
move *.avi filmer
move *.zip arkiver
move *.rar arkiver
move *.exe arkiver
move *.lnk snarveier
move *.* altmulig

 

You're welcome.

Funker ikke.

 

Edit: Funket knall, måtte bare restarte PCen først.

Takk for ett knalltips!

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Jevrio må bare si at du er treig uansett hva du sier.

 

Uansett om du vet nøyaktig hvor alle ikonene er på skrivebordet ditt,bruker du lengre tid enn meg å åpne programmer... Programmer som jeg bruker ofte har jeg på hotkeys. Som at Windows+w åpner nettleseren osv. Det som er pitte litt mindre brukt liggerunder start. Trykker da Windows knapper og beveger musen bort. Om jeg er i en nettleser eller et program, er dette uansett raskere enn ikoner på skrivebordet.

 

Om jeg skal ha tak i noe mer, har jeg skrivebordet i et lite ikon på oppgavelinjen, som er skjult til vanlig. Er kanskje en gang i uka jeg har bruk for den. Trenger jeg filer ol, så har jeg organisert alle filene på datamaskinen min, bruker bibliotek osv. Så tar som oftest 3-4 klikk å finne det jeg vil ha. Og jeg har fylt opp to harddisker med musikk, film, spill ol

 

Som sagt et rotete skrivebord er bare et tegn på at man er lat og ikke orker å lage et skikkelig system. Hurtigtaster slår alt basta. Så om du vil ha et rotete skrivebord, kan du bare ha det. Det er ditt valg ^^ Mitt er tomt, og bakgrunnen forandrer seg automatisk hver dag.

 

Hvor mye man bruker dataen har ingenting å si for hvor organisert man er ^^

Lenke til kommentar

Jevrio må bare si at du er treig uansett hva du sier.

 

Uansett om du vet nøyaktig hvor alle ikonene er på skrivebordet ditt,bruker du lengre tid enn meg å åpne programmer... Programmer som jeg bruker ofte har jeg på hotkeys. Som at Windows+w åpner nettleseren osv. Det som er pitte litt mindre brukt liggerunder start. Trykker da Windows knapper og beveger musen bort. Om jeg er i en nettleser eller et program, er dette uansett raskere enn ikoner på skrivebordet.

 

Om jeg skal ha tak i noe mer, har jeg skrivebordet i et lite ikon på oppgavelinjen, som er skjult til vanlig. Er kanskje en gang i uka jeg har bruk for den. Trenger jeg filer ol, så har jeg organisert alle filene på datamaskinen min, bruker bibliotek osv. Så tar som oftest 3-4 klikk å finne det jeg vil ha. Og jeg har fylt opp to harddisker med musikk, film, spill ol

 

Som sagt et rotete skrivebord er bare et tegn på at man er lat og ikke orker å lage et skikkelig system. Hurtigtaster slår alt basta. Så om du vil ha et rotete skrivebord, kan du bare ha det. Det er ditt valg ^^ Mitt er tomt, og bakgrunnen forandrer seg automatisk hver dag.

 

Hvor mye man bruker dataen har ingenting å si for hvor organisert man er ^^

 

Har system på harddiskene, med filmer, spill ol.

 

Det på bildet, er rotete, ja. Men når jeg har det litt mer organisert, er det helt topp. Like mye drit på en plass, bare ikke helt samme posisjon.

 

Handler ikke om å være lat, handler om å ha ting på sin måte. Ikke alle liker tomt skrivebord om bakgrunnsbilde som endres hver dag. Selv endrer jeg manuellt kankskje en gang i mnd, eller sjeldnere.

 

Svært å negative folk er til folk som faktisk utnyter skrivebordet.

Lenke til kommentar

Et skrivebord er til for å brukes, basta. Skal du bruke det som et fotoalbum får du gjerne gjøre det, men jeg får skjelvinger om jeg ikke kan se det jeg har, og bruke skrivebord som "mellomlager"

skrbdt.jpg

 

 

EDIT: Bare for å slenge meg på ryddig - rotete diskusjonen, så er grunnen til at jeg får slikt skrivebord fordi når jeg driver på med noe, bruker jeg skrivebordet som samleplass, slenger det ut dit, så det er ekstremt fort og lett tilgjengelig den perioden. eks type de 3 første bokstavene til filnavnet osv osv.

Endret av Zhyl0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...