Ekinorak Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Plutselig har Powerknappen på min Iphone 3GS blitt trykket inn slik at den ligger jevnt med chassiet. Noen som vet om dette er mulig å fikse, eventuelt inngår dette i garanti? Er plagsomt å måtte prøve å trykke knappen flere ganger for å låse opp mobilen. Ligger ved et bilde av hvordan det ser ut. Endret 7. desember 2010 av Ekinorak Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Funker det ikke å bruke den lille pinnen som brukes til å få ut sim kortet da? Prøv å lirk den ut med den. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Klarer å få den delvis ut igjen, men 1 trykk så er den tilbake igjen slik som på bildet. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ah. Fått en smell i bakken eller noe? Om det ikke har hendt mobilen noe som kan ha forårsaket dette, så skal det kunne gå på garantien/reklamasjonsretten. Men spørsmålet er om de tar inn mobilen pga en så liten detalj. Stikk inn der du kjøpte den å hør. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Knappen har blitt sånn av slitasje, har en uvane at jeg hele tiden tar opp mobilen trykker på skjermen, klikker skjermen av og ligger den i lommen, muligens 100-200ganger daglig. Til slutt har knappen bare gitt opp tydeligvis. Syntest det er en ganske stor detalj når jeg sliter med å få brukt power knappen, f.eks til å slå av lyset på skjermen. Planen var jo å selge mobilen også, er ikke kult å selge med defekt power knapp. Skal ta meg turen til telefonselgeren og forhøre meg. Oppdaterer hva som skjer med saken videre. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Telefoner skal tåle å bli brukt. Jeg er rimelig sikker på at dette går på garantien. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Da har jeg levert den inn hos butikken. Dem var usikker på om det ville bli gjort noe, men sendte den inn alikavel, jeg stod på mitt og sa at mobilen burde tåle å bli godt brukt. Så får bare vente å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå