BoarderXtrem Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei. Ja startet maskina. kommer inn i windows, men da jeg setter inn cden som følger med HK starter den ikke. satt cden inn i en annen maskin jeg har å den funker. satt også inn en annen cd i maskina å det gikk fint, men dvdèn som følger med funker ikke. Hva er galt? HK er rampage III extreme Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ser du CD/DVD drevet i bios da? Det er en DVD leser/brenner, og ikke CD leser/brenner du har i maskinen? Ellers så finner det samme innholdet på Asus sine hjemmesider. http://www.asus.no/p...wksC&templete=2 Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Hei. Ja ser den i bios. men når jeg kommer inn i windows så vil den ikke lese den dvdèn som fulgte med. andre dvdèr går fint. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 ja tok å kopierte dvd til en extern Hd det gikk fint, men syntes det var litt rart at den ikke ville lese DVDèn Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Du burde uansett bruke de nyeste driverene fra nettsiden til produsenten. Kan være mange rare grunner til at platen ikke funket.. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 ja skal det bare den kommer seg på nett snart. rart at den ikke bare fikser det auto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå