HelloKjersti Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hva kan du vinne i dag? Les mer Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tidenes lameste spill. Men jeg deltok alikevel jeg:P Har en kompis som har ps3 moove (noe jeg ikke har). Så kanskje han blir glad for den. Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Dumt dere har så mange spill som er dedikert.. Har bare X360 selv, så det blir litt kje deltagelse for min del Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du må tenke litt i de baner at man får ikke alt gratis ), med andre ord er det trolig lett å bli sponset med produkter der man er man er nødt til å ha et annet, du forstår sikker tankegangen min herfra. Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 På spørsmål 1 er rett svar ikke blant alternativene. Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 På spørsmål 1 er rett svar ikke blant alternativene. Siden konkurransen er avsluttet "røper" jeg litt mer: Fred og Wilma Flintstone er antagelig det svaret Spillverket er ute etter. Men de var bare først ute som tegnet par. Wikipedia sier dette: The Flintstones was the first American animated show to depict two people of the opposite sex (Fred and Wilma; Barney and Betty) sleeping together in one bed, although Fred and Wilma are sometimes depicted as sleeping in separate beds. For comparison, the first live-action depiction of this in American TV history was in television's first-ever sitcom: 1947's Mary Kay and Johnny.[16] De to andre alternativene stemmer heller ikke: Helan og Halvan kan godt ha vært i seng sammen i en eller annen sketsj, men de var aktive før TVens tid så de er ikke noe "TV-par". Grevinnen og hovmesteren vises ikke i sengen - selv om det antydes på slutten at de er på vei til sengs sammen. Og kortfilmen er fra 1963 så den er yngre enn Flintstones og i hvert fall yngre enn "Mary Kay and Johnny". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg