tmg Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har et problem med at når jeg har loot quests så ser jeg at moben blinker og kan høyreklikke på den med loot-ikon på musa, men det åpnes ikke noe loot vindu. I questlog står det ikke "0/5 *noe looted", det står bare "0/5". Det virker som enkelte quest items ikke finnes for meg. Og jeg har samme problem i dungeons. Boss dør, jeg kan ikke åpne loot vindu. Ser ikke loot greeds/needs i chat og heller ikke rolls. Jeg kan ikke rolle på itemsa heller. Noen som har opplevd eller hørt om noe lignende og har en mulig løsning? Jeg hadde forøvrig ikke dette problemet i natt ved første login etter realease. Problemet har oppstått mellom da og nå i dag. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Den kan ikke tilfeldigvis være en gigantisk lag? Virker sansynlig, siden det er så stor trafikk på serverne. Dessuten vet jeg at mye lag kan føre til at loot-box ikke åpner seg, at tekst ikke kommer når jeg skriver noe osv. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Fikk løst det. Til eventuelle andre som får problemet: Avslutte spillet helt og starte på nytt fiksa det for meg. Ja jeg burde prøvd det før jeg lagde en topic, men etter 2 timer i kø var jeg litt skeptisk til å ta sjansen på å stå 2-3 nye timer i kø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå