eirikst Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 Hei! Lurte bare på om noen hadde noen formening om hva som er det beste peer-to-peer programmet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 har du nok harddisk-plass, er dc++ noe av det beste du kan bruke. backups av spill jeg allerede har kjøpt (nudge, nudge, say no more) downloades i løpet av et par timer. ellers er emule å anbefale, selv om jeg personlig begynner å gå mer og mer vekk fra det.. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 oDC, Bittorrent++ og FileZilla er alle anbefalt! Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 dc++ & kazaalite alt du trenger Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 shareaza da slipper du bt++ og emule samtidig som du har det nokså lame gnutella 1 og 2 nettverket. Bittrorrent er VELDIGT raskt. Vet ikke hvorfor men jeg kommer mye lettere inn på gode serverre med shareaza enn edonkey200 eller emule. for 2 min siden skjedde det noe veldigt rart. jeg skulle inn på shareaza men fant ingen servere til edonkey nettverket. så skrudde jeg av msn og da fant jeg servere med en gang . det var litt merkeligt. Konklusjon: Shareaza når msn er skrudd av er konge for shareaza sin hjemmeside sjekk siggen min. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 dc++ & kazaalite alt du trenger kazaa liker jeg ikke lenger. altfor masse fake filer der. har ikke lyst og laste ned 15 filer før jeg finner den rette. edonkey og bittorrent er 2 av de nettverkene hvor ting kommer fortest. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 dc og dc++ uten tvil Finner du de rette hub'ene, så er sjansen veldig liten for at filene er fake eller at du blir disconnecta. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 dc++ & kazaalite alt du trenger kazaa liker jeg ikke lenger. altfor masse fake filer der. har ikke lyst og laste ned 15 filer før jeg finner den rette. edonkey og bittorrent er 2 av de nettverkene hvor ting kommer fortest. JEG ville ikke påstå at 0-day frekvensen på Bittorren er høy da, men men Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 DC++ er det eneste programmet jeg bruker. Har testet WinMX, Kazaa light, emule, edonkey200 etc etc Ingen av dem er i nærheten av DC++!!! Det eneste jeg savner i DC++ er en bedre måte å organisere nedlastninger på. Lenke til kommentar
Mikey Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 DC++ er det beste! og det ende du trenger. 3 bra hubber och du finner alt av spill, film og musikk. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 DC++ er best, iallefall når du kan dele 500GB med ting og tang, kommer inn nesten overalt Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 DC++ er best, iallefall når du kan dele 500GB med ting og tang, kommer inn nesten overalt 500GB? jøss.. har 18GB harddisk og 3,2GB med MP3 knapt plass til software. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 DC++ er best, iallefall når du kan dele 500GB med ting og tang, kommer inn nesten overalt 500GB? jøss.. har 18GB harddisk og 3,2GB med MP3 knapt plass til software. 120gb-disker koster ikke mer enn tusenlappen nå for tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå