Monna Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei Jeg har en microbølgeovn der jeg har ødelagt et deksel inne i den. Dekslet dekker et eller annet inni den. Kan jeg fortsatt bruke ovnen? Hvis ikke - får man kjøpt et slikt deksel noen steder? Lenke til kommentar
compus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Sannsynligvis er løsningen å levere ovnen til resirkulering! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vi må nesten vite hva 'et eller annet' er for noe, før vi kan si noe om du kan bruke den eller ikke. Post gjerne et bilde. Lenke til kommentar
bahamuten Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Vi må nesten vite hva 'et eller annet' er for noe, før vi kan si noe om du kan bruke den eller ikke. Post gjerne et bilde. Et bilde hadde vert fint ja. :!: Og hilket merke micro det er. (f-eks: Whirlpool eller BEHA) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 er ikke det bare å plugge den i og se hva som skjer? I verste fall eksploderer den, og huset begynner å brenne, MEN det vil antagelig ikke skje! Alle andre utfall må jo kunne regnes som god steminig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå