Slitenkæll Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hei noen der ute som kunne tenkt seg og modde et clan bilde for meg ? Tekst skall som følger være "DreamSpawn United" Bakgrunn http://xboxoz360.files.wordpress.com/2007/11/cod4.jpg Altså preget av cod 4 Endret 13. desember 2010 av Major hardon 2 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Joda. Kan prøve meg på noe jeg. Sitter å kjeder ræva av meg uansett. Men skal du ha logo, signatur eller rett og slett et klan-bilde? Kan ikke bruke en slik bakgrunn når jeg lager en logo. Får vertfall ikke med meg mye på bildet:P Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Joda. Kan prøve meg på noe jeg. Sitter å kjeder ræva av meg uansett. Men skal du ha logo, signatur eller rett og slett et klan-bilde? Kan ikke bruke en slik bakgrunn når jeg lager en logo. Får vertfall ikke med meg mye på bildet:P Hehe det var vell egentlig et klan bilde jeg hadde sett for meg ja. 2 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Vel det skal gå an. Men det er foresten tøffere med signatur. Noe ala - Bildet er funnet på CatchGamer.no Edit: Hvilken oppløsning ønsker du? Edit2: Har akkurat reformatert PCn, så den var renska for alt. Heldigvis for deg laster jeg ned med 1.5mb/ps Skal nok få til noe til i morgen. Endret 7. desember 2010 av Gumpen Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Mekka bare noe raskt før jeg la meg. Er det noe sånt du kunne tenkt deg? Denne signaturen er bare for å gi en liten pekepinn. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Hittil så ser det bra ut Tenkte noe alla 1024x768 Signatur hadde blitt bra det! 2 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Noe fremgang ? Endret 9. desember 2010 av Major hardon 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Bump 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå