TLZ Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Skal(kanskje) til USA. Hva er det som er lurt(biligere) å kjøpe der? Takker på forhånd Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 minne, f.eks. corsair xms 3700 512mb = 1250kr Hardisk, f.eks WD 200GB 8mb cache= 1400kr skjermkort - Gigabyte 9800pro 256mb=3500kr grunnet valuta'en er vell det meste billigere å kjøpe i usa... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Pc hardware er ikke så mye billigere unless du skal kjøpe den siste cpu eller noe veldig nytt. Anyways en ipod er billigere der enn her. Anlegg er drit billig der men spørs om du kan ta det med deg pga 110v crapet. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Kjøp en stun gun, det ville jeg gjort... har alltid ønsket meg en sånn Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Kjøp deg en laptop (hvis du "trenger" da...), sist gang jeg sjekka var prisene bra mye rimeligere der... :wink: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg skal også dit snart. Lurer litt på: hvordan er matbutikkene der borte? Er de vanskelige å finne? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg skal også dit snart. Lurer litt på: hvordan er matbutikkeneder borte? Er de vanskelige å finne? Redd for å sulte ihjel ? De har 2 macdonalds'er på hvert gatehjørne. Seriøst. Hvis du skal til New York, finner du ingen butikker som Rimi og Rema nei, da må du ut av byen. I sentrum er det bare sånne veldig små sjarmerende kolonialbutikker, stor sett eid av asiater. :wink: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg skal også dit snart. Lurer litt på: hvordan er matbutikkeneder borte? Er de vanskelige å finne? Redd for å sulte ihjel ? De har 2 macdonalds'er på hvert gatehjørne. Seriøst. Hvis du skal til New York, finner du ingen butikker som Rimi og Rema nei, da må du ut av byen. I sentrum er det bare sånne veldig små sjarmerende kolonialbutikker, stor sett eid av asiater. :wink: Hvorfor er det ingen vanlige i sentrum da..?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Det samme så eg i chicago og miami. Rart det der at de ikke har slike "rema" og rimi" butikker i sentrum. men man trenger djo de ikke med mindre man skal spise sunt og billig(ere) :smile: Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Kjøp det du vil kjøpe. men kan anbefale deg å kjøpe Hershys's Chocolate - dette er sjokolade. den kommer i 3 versjoner Minis som er små sjokolade bar form. kisses som er små sjokolade med en annen form, og vanelig sjokolade bar form. DVD Filmer PC minne gå på kino Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Kjøp en god gammel Corvette, og ta den med til Norge Eventuelt en dame, viss du har råd Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvorfor er det ingen vanlige i sentrum da..?? Tror det er best det er slik det er. La meg si det slik, hadde jeg funnet rema og rimi i sentrum av New York, hadde jeg begynt å gråte... I byen spiser man fast food eller på resturant. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvorfor er det ingen vanlige i sentrum da..?? Tror det er best det er slik det er. La meg si det slik, hadde jeg funnet rema og rimi i sentrum av New York, hadde jeg begynt å gråte... I byen spiser man fast food eller på resturant. Rema og rimi er det nok ikke, men Jewel feks. Men det er ikke bare at dere ikke har sett dem da? For en tid siden sjekket jeg dette litt, og i følge Store locator Mangler det ikke på matforretninger ( grocery stores) i sentrum av byene. Det var mye likt det noen beskrev her i London også husker jeg. Det er noen år siden sist jeg var der, men husker vi aldri så noen "rema" type butikker. Bare noen sånne små sjapper med etniske innehavere der også. Men senere hørte jeg fra andre som hadde vært der, at det er vanlige butikker. De var bare mer bortgjemt enn vi er vant til her. Oftest i underetasjene på klesforretninger o.l. forsto jeg. Kanskje det er slik i Usa også ? Ikke det at det er så viktig for meg å handle i slik butikk, men det hadde vært veldig intressant å vært innom en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå