Hjelmn Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei, noen som har mottatt cataclysm fra cdon idag? Har bestilt det og fikk mail på fredag om at det var sendt. Men var tomt i postkassa idag, lå heller ingen hentelapp fra posten i den 1 Lenke til kommentar
Ziphr Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Samme her - bestilte for lenge siden og fikk epost fredag, men ingen pakke i dag heller. Har ikke en gang fått noe sporingsnummer så jeg kan sjekke hvor den er på posten. Skikkelig elendig. Hvis de ikke klarer å levere i tide til lansering får de si fra om det på bestillingssiden. CDON har ødelagt hele åpningen av Cataclysm for meg :-( Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 har alltid fått spillet fra cdon i tide før.. kan være det er posten sin feil. Du får ikke sporingsnummer på så liten pakke, den blir sendt som brev. men er litt surt når man kunne kjøpt det på battle.net og spilt 5 min etterpå ja! Lenke til kommentar
Ziphr Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Litt av problemet er vel at den kommer fra Sverige. Da burde den være sendt før fredag, i hvert fall... Lenke til kommentar
Juls Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Leit å gå glipp av "åpningen" Jeg spiller på twisting nether og det var en middels realm før cata, så hvis det er til trøst så kan jeg bare informere om at det tok meg ca. 45 min å komme inn på den serveren (kl. 21.30 i går). Leveling zonene både for worgen + goblin er fulle av folk, ikke minst de nye leveling zonene for 80-85. Jeg hadde motsatt ”problem” med GameStop. Forhåndsbestilte Collectors edition i butikk, og de presterte å begynne salget på lørdag den 4 des., ikke at jeg kunne aktivere den før 7 des. uansett da. Men fikk litt tid til å se på innholdet i pakken. Lykke til og håper dere får spillet snart! Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har akkuratt det samme problemet som dere. Bestilte på cdon, og spillet har ennå ikke kommet. Mildt sagt irritert. Men ifølge sporingsnummeret er spillet nå i stavanger. Faen meg få ræva i gir! Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 spillet kom i dag fortsatt en dag for seint though.. Lenke til kommentar
Ziphr Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Mitt kom også i dag - to stykker faktisk :-) I morgen må jeg sjekke hvor mange jeg har betalt for... Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bra dere har fått spillet. Selv fikk jeg leveringsbekreftelse torsdag forrige uke, men hentelapp(kun en vare m/faktura!?) kom ikke før sent igår. Ble litt forbanna så brukte et par minutter og kjøpte digitalt i stede. Lenke til kommentar
Ziphr Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Bra du kom deg inn til slutt i hvert fall. Det går vel an å få noen kroner på finn når koden ikke er brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå