Diskutant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvorfor er det kun moderatorer/ admins som har tilgang til å bruke undertitler og "grunn for endring" når de redigerer innlegg? Og hvorfor har ikke vi tilgang til å velge selv om det skal vise at vi har endret et innlegg? Er ikke veldig viktig, jeg bare lurer på grunnen, og om det er mulig å gi oss dødelige samme tilgang? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Undertitler indekseres ikke av søkemotorer og er derfor ikke ønsket brukt. Vi skal i utgangspunktet begrense bruken til å informere om modereringsrelevante ting selv om vi også noen ganger slenger inn annen informasjon. Sistnevnte spørsmål har ikke mods tilgang til, mulig admin fortsatt har, og grunn for endring ser jeg ikke helt hvorfor dere skulle ha behov for. Vi bruker det kun når vi har endret andres innlegg. At bare vi har muligheten til å bruke den funksjonen gjør at det skapes en slags "offisiell" assosiasjon til det hvis det ga mening? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Sikker på at mods ikke kan bestemme om det skal vise at de har redigert? Grunn for endring kan være kjekt å ha så vi slipper å skrive hva vi endret i posten... Blir bare rot.. Om det gav mening? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jepp. Tror den forsvant ved forumoppgraderingen En liten "edit: grunn for endring" klarer vel jobben? Selv ser jeg fordelen ved å skille mellom en brukers endring og en moderators endring. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 ihvertfal er det standard at admins endringer ikke vises i phpBB, mulig det er samme tilfellet i dette forumscriptet. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det kan nok stemme. Send en PM til Dotten og be han gi meg rødt nick så skal jeg sjekke^^ 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 @ Hernil Ok. Jeg gir meg Forresten, er liksom Dotten übermannen på forumet som kan alt? Føler han, TSP og TWFA er de tre viktigste og øverste leddene etter eierne av forumet... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Dotten, Jarmo, mads, tom waits for alice og TSP er admins. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Dotten er innholdsansvarlig og det setter han øverst nest etter ansvarlig redaktør (i praksis øverste aktive på dette forumet). TWFA er lønnet admin og har den siste tiden vært vikarierende innholdsansvarlig under Dottens permisjon. I tillegg er han forumbestefar og gammel som tiden selv - noe som gjør han ganske vis. TSP sysler med en del tekniske ting når han ikke svømmer i skolearbeid. For det meste innebærer det å sloss med drift, men han er også den som har kontroll på trackeren vår og som fikser og trikser litt med IPB (forumprogramvaren) utvidelser Som andre admin så har vi vel egentlig bare jarmo igjen etter at k-ryeng og Skagen trakk seg for en stund siden. jarmo kan du lese om her. Alt som står i tråden er 100% verifiserte fakta! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Ah! Everything just becomes clearer now! I think I can see the light! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå