Grinchen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 En fyr argumenterte for at dette var selvforsvar siden Ralph cifaretto (dette er fra sopranos) prøvde å drepe Tony med kniv. Er det selvforsvar? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hadde det muligens vært en idé å varsle om SPOILER? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei. Tony her bruker overdrevet mye vold mot hva han hadde trengt for å komme seg unna situasjonen han hadde vært med på å provosere frem. Til info, voldsscene starter ca etter 4 min i klippet. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Hadde det muligens vært en idé å varsle om SPOILER? vet ikke hva du mener med det... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Du avslører handlingen i serien. Kjedelig for de som ikke har sett så langt enda. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Selvforsvar? Tony slo først, så. Du avslører handlingen i serien. Kjedelig for de som ikke har sett så langt enda. Episoden har blitt sendt både i USA og her i landet for lenge siden. Dessuten starter ikke videoen av seg selv. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fortsatt en spoiler for dem, inkludert undertegnete, som ikke har sett serien hverken på US-schedule eller norsk. Men for all del, langt fra den verste som kunne blitt postet! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Episoden har blitt sendt både i USA og her i landet for lenge siden. Dessuten starter ikke videoen av seg selv. Unnskyld meg, men det er det dummeste jeg har hørt (eller egentlig ikke når jeg tenker meg om, bare en talemåte). Skal jeg fortelle den store overraskelsen i Dexter S04? Den ble tross alt sendt i fjor... Det er navnet på filmklippet jeg tenker på, det som står øverst med store bokstaver. Endret 7. desember 2010 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Selvforsvar meg bak. Det var Ralph som brukte selvforsvar med kniven. Tror ikke mange argumenterer imot meg på den. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Episoden har blitt sendt både i USA og her i landet for lenge siden. Dessuten starter ikke videoen av seg selv. Unnskyld meg, men det er det dummeste jeg har hørt (eller egentlig ikke når jeg tenker meg om, bare en talemåte). Skal jeg fortelle den store overraskelsen i Dexter S04? Den ble tross alt sendt i fjor... Det er navnet på filmklippet jeg tenker på, det som står øverst med store bokstaver. Ja? Hvis det er blitt sendt i Norge også... Hvis ikke kan man jo forby all snakk om serier, det kan jo finnes en stakkarsli sjel, stuet bort i en kjeller de siste 3 årene, med kun WoW på hjernen, som prøver å ta igjen det tapte... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ja? Hvis det er blitt sendt i Norge også... Hvis ikke kan man jo forby all snakk om serier, det kan jo finnes en stakkarsli sjel, stuet bort i en kjeller de siste 3 årene, med kun WoW på hjernen, som prøver å ta igjen det tapte... Nå ble det litt mye tull her. Selvsagt ikke forby alt snakk, men er scenen av en vesentlig karakter for handlingen i serien (jeg vet ikke for har ikke sett den enda) så da er det på sin plass med en spoiler advarsel! Men on-topic; som sagt det var ikke selvforsvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå