Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ny kjæreste men tenker på ex-damen

Gjest Tommy

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med min kjæreste nå i 8-måneder. Hun er enkel å være sammen med og er fornøyd i forholdet. Men etter som tiden har gått og hun forventer seg mer og mer binding og seriøsitet, alt hun snakker om er framtiden med meg nå. Det skremmer vettet av meg for å være helt ærlig. Jeg har ikke vært sammen med mange i mitt liv og det å binde meg gjør meg livredd.

Vet ikke hva jeg vil enda ... I det siste har jeg begynnt å tenke på exen min også. Vi har ikke hatt kontakt siden Juli. (Hun har hele tiden selv når jeg har hatt ny kjæreste prøvd å vinne meg tilbake). I Juli sa jeg at jeg er fornøyd i forholdet nå og at jeg ønsket henne lykke til videre. Var veldig snill selvsagt, men nå kjenner jeg at jeg savner henne. Klarer ikke å sammenligne min kjæreste nå og min ex.

Kjæresten min nå har ingen feil, mens min ex og jeg hadde STORE problem da vi var sammen. Men likevel så var det noe med oss, viss kjemi som jeg ikke klarer å glemme :( Hater intenst situasjonen jeg er i nå, det å være singel er en drøm og magisk! Dere som er single, gud jeg misunner dere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke han ønsker å være singel, han bare "misunner" oss single fordi vi ikke er nødt til å velge mellom vår næværende feilfri kjæreste, og vår eks-kjæreste som det var noe spesielt med. Det forstår jeg godt, høres jævlig ut å måtte ta et slikt valg :whistle:

Men selv et luksusproblem er et problem! *Serious-hat on* Jeg tror du føler et savn for eksen på grunn av det nyoppståtte "problemet" med din nåværende kjæreste, nemlig at hun vil bli mer seriøs og ta forholdet til et høyere nivå osv. Akkurat nå har du masse tvil og slikt i forhold, og akkurat som elektrisitet ser du etter den letteste veien til målet. Akkurat nå kan denne veien ta ansiktet til eksen din.

Det er hindringer i alle forhold. Ta et godt grep i ballene og prøv å se dette for hva det er. Er dette virkelig et uoverkommelig problem? Savner du virkelig eksen, eller savner du bare å ha et relativt "ikke-seriøst" forhold? Du er nødt til å sette ting i perspektiv, gutt. Og når du har tenkt ferdig tar du en avgjørelse, og lever med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...