Mr. Lurk Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kunne ikke brydd meg mindre om boostere, dreper dem alltid. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Så selv om jeg vil ha hjelp til og nå nuke merke så er jeg en booster på heltid? Jeg klarer helt fint å ta det selv, men ikke med det første... (har ikke åpne nuke-striken enda) Jeg blir sykt irritert når dere vet hva jeg gjør og kan Kan godt ta en kamp mot dere hvis dere er så mye bedre enn meg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvis alle booster litt blir det mye boosting tilsammen. Er mange spillere! Ikke boost Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Så selv om jeg vil ha hjelp til og nå nuke merke så er jeg en booster på heltid? Jeg klarer helt fint å ta det selv, men ikke med det første... (har ikke åpne nuke-striken enda) Jeg blir sykt irritert når dere vet hva jeg gjør og kan Kan godt ta en kamp mot dere hvis dere er så mye bedre enn meg Har vi sagt at alle som booster gjør det på heltid? NEI! Klarer du det selv? kanskje! Hvis ja, gjør det selv! Og ikke be om "hjelp" fra andre. Skal du ha "hjelp", kan du spørre noen om de joiner og dekker deg litt in-game, og ikke bruker tactican insertion og lar deg drepe de! 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Moderatormelding Denne tråden har sklidd ut, og oppfordrer til juksing i spill.Om TS vil ha tråden åpen, er jeg tilgjengelig på PM, men da bør TS ha en god grunn KristianModerator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg