Gå til innhold

boosting i call of duty MW2


Anbefalte innlegg

jaja careface til alle som synes det er kjipt å booste..

 

tenkte bare å booste for å få nuke emblem og div. killstreaks ikke for 10th prestige..

 

noen som vil joine?

 

skriv gamer tag her så adder jeg deg så booster vi kjapt opp noen killstreak emblems..

 

 

XBOX 360

Endret av jebus1283
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er dere virkelig så dårlge at dere ikke kan få en nuke? dere trenger bare 7 killstreak, så gjør killstreakrewardsa resten. Hvis du ikke klarer å få 7 killstreak, så er du faen meg dårlig i cod.

 

oh noez cryiez

 

har 6 nukes.. hypp på 4 til og snart i lvl 70 denne prestigen.. gidder ikke å gå noe mere nuke etter jeg har emblem, så vil bare sikre meg siste 4 nukes nå før jeg går i prestige. Så slipper jeg å starte på nytt. thats it..

 

 

btw man kan få KJØPT alle titler og emblems for $ på xbox (sikkert ps3 oxo) så slutt å whine så jævelig a?

 

 

edit: Må vel forresten være enig i at det ikke er ALLTID man får nuke etter 7-11-25? ikke alltid man får 14 kills med AC / chopper

 

 

 

BTW Da har vi fått inn nok av dere som whiner, trenger ikke flere post som sier NEEEWWWWWBB osv osv... bare post om du er med på å booste eller ikke.. om du ikke liker det, guess what: DONT POST.. blir bare mere mas og slit ut av det..

Endret av jebus1283
Lenke til kommentar

Dere er de som ødelegger spillet, så tro om igjen hvis dere tror dere er velkommne her. Ikke kom med at vi skal ''Holde kjeft'' for det var dere som startet det, så flertallet her kommer ikke til å stoppe med klaging mot cheaters og boosters.

 

Nå til temaet, jeg har xbox, jeg har cod, jeg blir ikke å hjelpe dere med å booste nukes. Dere fortjener det rett og slett ikke nuke emblem hvis dere ikke greier å skaffet det på lovlig hvis. Ikke rart at det er noobsen og boosterne som fortsatt spiller MW2.

 

Hvis dere har problemer med nukes så foreslår jeg at du og et parr venner samles for å sammarbeide om EN nuke på lolig hvis.

Lenke til kommentar

Dere er jo like noob som de jeg møter ingame som har ranktittelen til 9.prestige og ikke er mer enn 5.prestige...

 

Å booste for å få nuke-emblem er så patetisk som man kan bli i et spill.

 

Ååååå se på meg, jeg har nuke-emblemet... Få se deg få en nuke da? Nei ikke nå, jeg skal gjøre noe annet... FAIL...

 

E-peen much???????

Endret av Doofenschmitz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg hadde Xbox nå! Da skulle jeg joina dere, og når du hadde ett kill igjen, skulle jeg drept alle sammen! :D

 

EDIT:

JEG HAR ALDRI BOOSTA FØR SÅ VAR SÅ SNILL I HOLDE KJEFT !

neivel? men uansett sa du nettopp dette;

 

Trenger litt hjelp til å nå nuke merke på ps3 :)

..og var helt klar til å joine hvis han bare spillte på samme platform som deg..

For når han ikke var på samme plattform, ble du til og med skuffet over at du ikke fikk booste.

For da sa du nemlig dette;

Æsj... :mad:

 

Har ikke så mye å si om du aldri har boosta før da..

Endret av mhen93
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...