Stroyer Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Skal lage en kortfilm, der noe skal skje i sakte film. Jeg finner ingen sakte-film-funksjon på mitt DM-XM 2, så når jeg går ned på hastigheten i et redigeringsprogram, kan man tydelig se at det "hakker". Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Er det mulig å leie et sakte-film-kamera et sted? Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Det finnes programvare som interpolerer mellom hver "frame" slik at hakkingen reduseres. Men antar at dette bare kan brukes til moderate hastighetsreduksjoner 2-3. Det finnes jo selvsagt høyhastighetskameraer, men dette er dyre greier og dermed dyrt å leie. Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Har funnet en slik funksjon i Pinnacle, ja. Tenkte at jeg kanskje kunne endre frames/serkund på kameraet, men det skal det kanskje litt mye til for å ordne? Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Ja, siden DV-standarden er 25 bilder/sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå