.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Heihei. Reiser til Oslo, til helgen med fly. Er det lov å ta med seg laptop, lader, og en barbermaskin i sekken min? Endret 7. desember 2010 av Ally 87 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ingenting ulovlig med det nei. Det er i hovedsak dop, væske og våpen som ikke er lov... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så lenge barbermaskinen ikke er av typen med barberblad er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Regner med det. Har ihvertfall aldri hatt problemer med laptoper før. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Så lenge barbermaskinen ikke er av typen med barberblad er det ikke noe problem. Den har jo tre runde hoder på seg som kutter hårstrå - forsatt lovlig da? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ikke noe problem. Det er kun gammeldagse barberhøvler med løse barberblader som ikke er lov. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Laptop og lader har jeg hatt med mange ganger. Ikke noe problem. Det eneste du må gjøre er å ta ut Pc-en og la den ligge i sin egen boks mens den blir sendt igjennom sikkerhetskontrollen. Barbermaskin har jeg ikke noe erfaring med. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Ok. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå