hsvendse Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har tatt ut batteri og satt på plass igjen, og flytta ccmos frem og tilbsake, nå kommer detikke bilde på skjermen når jeg starter pcen. Hva kanjeg gjøre? Lenke til kommentar
Sir.abnouy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Jeg vet ikke, men spør kundeservicen til firmaet til PCen Endret 7. desember 2010 av Mr.Santhan Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Je[quojeg har selvbygd pc... Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 var noen her på forumet som sa jeg skulle ta ut batteriet...var visst ikke så lurt...hva kan jeg gjøre nå? enten er vel skjermkortet ødelagt, eller noe er klikk på hovedkort/bios siden det ikke kommer noe bilde å skjermen/ skjermen kobler seg ikke på når jeg starter pcen... Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er dette en nybygd PC som aldri har fungert? Eller startet problemene etter at du tok ut batteriet? Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) denne pcen er selvbygd og har fungert fint i mange år...problemene startet etter jeg tok ut batteriet, og skifta på ccmos frem og tilbake. jeg håper ikke mye er blitt ødelagt...harddisker f.eks kan vel ikke bli ødelagt pga slikt? Endret 8. desember 2010 av hsvendse Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Ingen datanerder her som vet hvordan dette skal fikses? Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Ingen datanerder her som vet hvordan dette skal fikses? jeg lurer på å flytte ccmos uten å flytte den tilbake, noe vits å prøve? evnt prøve koble fra en og en harddisk? Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Kom igjen...trenger hjelp...det er vel noen datageni her på forumet? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du kan strippe alt og kun kjøre med CPU, RAM og skjermkort. Får du noen feilkoder? (Dioder som blinker, pipelyder) Lenke til kommentar
phlake Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er det vga-utgang på hovedkortet? I så fall får du prøve å koble skjermen til det. Hvis det funker får du se om skjermkortet fungerer som det skal i device manager. Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Du kan strippe alt og kun kjøre med CPU, RAM og skjermkort. Får du noen feilkoder? (Dioder som blinker, pipelyder) prøvde kjøre med kun det. Er ingen lyder i det hele tatt når den starter. Endret 11. desember 2010 av hsvendse Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Du får finne frem bruksansvisningen for hovedkortet, der står det hvor du finner eventuelle feilkoder. Er det ikke noe feil der, så bytt skjermkort eventuelt skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå