Henrik C Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 MoN ligger ved Våland Dampbakeri, gjør det ikke? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Det ligger rett ved Stavanger Storsenter. Når man går over bruen på storsenteret,så går man over den gaten MoN ligger i. Aner ikke hvor det dampbakeriet ligger Men er i samme gate som den ostebutikken, om du vet hvor det er. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Dampbakeriet ligger rett ved holdeplassen til buss nr. 4. Vet du hvor Sony-butikken er? Foran den er det en liten plass, dampbakeriet ligger rett der. Tror det ligger vegg i vegg med Myhregaarden hotell. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Sweet, takk for hjelpen, gutta. Skal se om jeg rekker å løpe innom noen av disse her nå. Har et ærend i Stavanger etterpå, og hva bedre å fordrive tiden med enn hyllebrowsing? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Rakk å svinge innom Cinnamon. Damn! Stive priser, gitt! RM Williams bootsa kosta 3900,– og det er jo helt vilt når man får dem på nettet til under 2 laken. Ellers så jeg en blazer til rett under 20 laken, en peacoat til rundt 14 laken, og så begynte blikket mitt å bli slørete. Så noen lekre Morris slips til 800 da – det var for så vidt ikke det verste jeg har sett noen gang. I tillegg så var det noen frakker der til 4, 5, 6, 7 laken som for så vidt også var kurante. Husker ikke hvilket merke de var, så vet ikke om kvalitet og pris sto i forhold. For øvrig var jeg imponert over butikken – egen salong med fyr i peisen og kaker på bordet og greier. Ingen tvil om at man betaler ekstra for opplevelsen der inne, nei. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Men så er butikken griseliten Tenker meg at frakkene var fra Hackett eller Morris, men sånn generelt er den butikken overpriset. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Er det virkelig nødvendig å si laken? 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Ja, Hackett mener jeg at jeg så, ja. Også noe «Joe» ett eller annet: skjorter, frakker og blazere. Stilige sko hadde de også, men ingen billigere enn 3500,–. Husker ikke merker på dem heller, jeg ble helt shellshocked. Nettopp begynt å venne meg til prisene på steder som Capone, Rolfsen og Volt, så Cinnamon ble litt drøyt for en stakkar som har levd livet med prisene på Dressmann, Cubus og H&M. Er det virkelig nødvendig å si laken? Laken, høvdinger, laks… Men nei, nødvendig er det vel ikke. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jeg reagerte også på at du helt konsekvent sier laken. Om du først kjører harry kan du veksle mellom å bruke laken og høvdinger. Endret 8. desember 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Haha! Jeg la ikke merke til hvor mange ganger jeg egentlig hadde klart å klemme det inn på det korte innlegget før jeg leste det på nytt nå! Point taken. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Bare for å ta laken-diskusjonen litt lenger, så tar det betydelig kortere tid å skrive "000" enn det tar å skrive "mellomromlaken" Endret 8. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Henrik: Du burde også ta og sjekke ut Høyer & Acne & Stitch på kvadrat (den er liten, men har noe ok fra bla Morris). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Det er nøyaktig like mange taster å trykke for å skrive "og", så hvorfor man velger "&" forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Nå er du vanskelig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 & er 3ndy mens og er utgått på dato ass! Neida, vet ikke helt hvorfor jeg til tider bruker & istedenfor og. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Nå er du vanskelig. Joda, kan gå med på det, men det ser da unektelig bedre ut med ordentlige norske ord & ikke teite tegn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå