Gå til innhold

Edwin jeans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rakk å svinge innom Cinnamon. Damn! :wow: Stive priser, gitt! RM Williams bootsa kosta 3900,– og det er jo helt vilt når man får dem på nettet til under 2 laken. Ellers så jeg en blazer til rett under 20 laken, en peacoat til rundt 14 laken, og så begynte blikket mitt å bli slørete.

Så noen lekre Morris slips til 800 da – det var for så vidt ikke det verste jeg har sett noen gang. I tillegg så var det noen frakker der til 4, 5, 6, 7 laken som for så vidt også var kurante. Husker ikke hvilket merke de var, så vet ikke om kvalitet og pris sto i forhold.

For øvrig var jeg imponert over butikken – egen salong med fyr i peisen og kaker på bordet og greier. Ingen tvil om at man betaler ekstra for opplevelsen der inne, nei.

Lenke til kommentar

Ja, Hackett mener jeg at jeg så, ja. Også noe «Joe» ett eller annet: skjorter, frakker og blazere.

Stilige sko hadde de også, men ingen billigere enn 3500,–. Husker ikke merker på dem heller, jeg ble helt shellshocked. :ph34r:

Nettopp begynt å venne meg til prisene på steder som Capone, Rolfsen og Volt, så Cinnamon ble litt drøyt for en stakkar som har levd livet med prisene på Dressmann, Cubus og H&M. ;)

Er det virkelig nødvendig å si laken?

Laken, høvdinger, laks… ;)

Men nei, nødvendig er det vel ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...