Panten Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Heisann Har nettopp kjøpt meg ny pc, men sliter litt med å få til to skjermer på mitt Radeon HD 6870. Pc'n inneholder: Prosessor: AMD Phenom II X6 1090T RAM: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB x2 Psu: Corsair TX 750W Hovedkort: Gigabyte GA-890FXA-UD7 Skjermkort: PowerColor Radeon HD 6870 1GB GDDR5 HDD: WD Caviar® Black 1TB 3,5" Da jeg hadde satt den sammen ville ikke vifta på skjermkortet starte, å jeg fikk ikke til å sette opp to skjermer. Jeg dro tilbake til butikken, å fikk et nytt skjermkort, å nå fungerer vifta, men jeg kan fortsatt ikke få opp to skjermer. Noen som vet hva som er feil, eventuelt hvilke instillinger som må gjøres? Gammel driver er erstattet med ny På forhånd, Takk Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som vet hva som er feil, eventuelt hvilke instillinger som må gjøres? Gammel driver er erstattet med ny På forhånd, Takk Har du kun installert skjermdriver, eller har du installert Catalyst Control Center også? Du skal vel kunne sette opp skjerm nr to i CCC. Lenke til kommentar
Panten Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Cataclyst Control Center er installert, men fikk bare søkt opp en skjerm der. Har nå koblet opp med en HDMI-DVI kabel på den ene skjermen, å det fungerer nå. Trodde det skulle gå nn å bruke begge DVI-utgangene på en gang, men er kanskje noen instillinger bare. Takk for svar Endret 7. desember 2010 av Sonaxx Lenke til kommentar
rezax Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Hei! jeg har akkurat samme problem, var just å kjøpte en HDMI-DVI adapter men ingenting er forandret (jeg har samme skjermkort, alle drivere oppdatert osv.) Endret 10. februar 2012 av rezax Lenke til kommentar
rezax Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg prøvde med en Mac-skjerm og da funka det fint, kan det være at den andre skjermen er for gammel for pcen? skjermen er nesten 10 år gammel Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Bruker du DVI -> VGA fungerer ikke HDMI-porten. Da må du bruke DVI istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå