dan83 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vet ikke åssen jeg skal si dette, men har sjekket ut både planet erarth og saving private ryan i blueray på min ps3 og jeg må si at jeg er nogelunde skuffet over kvaliteten! Visse scener virker krystall klare og helt frie for artefakter, men andre scener derimot har et viss kornete kvalitet og minner mere om dvd en blueray? Dette gjelder gjelder spesielt planet earth! Jeg vet ikke om det bare jeg som er for kresen, eller om blueray er såpass skarpt at svakheter i filmingen kommer frem bedre? Håper bare ikke det er mitt tv som er dårlig?(samsung full HD, 5 serien) Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Veldig avhengig av filmen. Nyere filmer er veldig god BR kvalitet men eldre filmer får mer kornete oppløsning imo Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) The hurt locker hadde et slags kornete lag over seg, et slags filter. Har forstått det slik at det er flere filmer som har dette, litt snodig. De filmene jeg har sett som ikke har hatt det har vært prima. Endret 9. desember 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det hjelper ikke uansett hvor bra oppløsning man har på TV-en hvis originalverket er av laber kvalitet. Det avhenger veldig av hvilken film man ser. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er veldig stor forskjell på blu-ray filmer. Ta en titt her: http://forums.highdefdigest.com/archives/80994-tier-system-blu-ray.html Der er blu-ray filmer sortert etter bildekvalitet. Se gjerne noen animerte filmer i 1080p, det er alltid bra virker det som, selv om det blir annerledes. For å svare på spørsmålet ditt, nei, jeg mener ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå