Gå til innhold

Yay, speilrefleks kamera!

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte det for noe så snevert og nærdete for å ta bilde av figurene mine, ble så lei av de standar møkka kameraet mitt med kjip auofoukus og diginal zoom.

Jeg fikk et fint "entry level" camera Nikon D3000, ikke noe fancy proff sak, men tusen ganger bedre enn den dritten jeg hadde, her får jeg en veldig fin og god autofokus, samt muligheten for manuel fokus viss jeg trenger det, bildene er skarpere og macroen er ikke sånn mikroskop macro som fanger opp hver eneste lille fille ting, du ser ikke riper i blyfigurene som ser ut som grand canion,

Jeg kan også foradre ISO noe det gammle kameraet ikke kunne, det fanger opp lys bedre, og ikke noe delay på bilde så selv i lavere lys blir bildene klare og ikke blury.

Veldig glad fornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, at macroen får med superdetaljer er jo bare bra.. Det er jo det vi vil... Men det kommer an på objektivet, uansett..

Gratulerer, anyways!

Problemet er at tinnsoldater ikke er perfekte, det som ser ut som en fin detalj med øyet ditt, ja selv med forstørrelses glass, ser helt jævlig ut med macro, figurene ser klumpete og stygge ut osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...