Gå til innhold

Tråløst tastatur og mus Gaming

Anbefalte innlegg

Hei, skal ønske meg tråløst tastatur og mus til jul, først og fremst til spilling, cs osv og til bruk med mediacenter, ca 3-4meter avstand. Men mulihet for å bruke kabel når jeg er på lan etc er selvfølgelig ett pluss. Men er usikker på hvilke kombinasjoner jeg skal velge, pakke eller hver for seg osv.

Har tenkt litt på Logitech MX5500 men folk sier at den musa ikke egner seg for spilling så har gått litt bort fra den. Har veldig lyst på Razer Mamba (litt dyr) eller Razer Orochi, men er usikker på hvordan disse virker sammen med f.eks et Logitech tastatur visst jeg velger det i tilleg.

Har og kikket litt på Logitech MX Performanceog Logitech g700. Men hvilket tastatur til disse?

Så, hva tror dere? Hvilket tastatur og mus burde jeg velge? Hjelp. Pris har ikke SÅ mye å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En genial ting med Logitechs nye produkter er "Unifying" teknologien på sender/motakeren. Som du ser de reklamerer voldsomt på den Performance musen.

Dette betyr at du kan også kjøpe et tastatur, som også har Unifying teknolgi, og kunn bruke en USB sender/motaker til de begge. Som på den Tastatur/mus pakken.

Så med andre ord, du kan bygge opp til en MYE bedre Tastatur/mus pakke enn de ferdige.

Var jeg deg ville jeg gjort dette. Brukt pengene på en god mus, eller tastatur (med Unifyting), så spar opp til neste.

Personlig ville jeg kjøpt Performance musen. Liker ikke passformen på den G700.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Er ikke mange "Unifying" tastaturer ute enda. Kunne DENNE, og den er absolutt ikke egnet for gaming.

Men om du ikke bryr deg om "Unifying" og kan fint bruke 2 USB porter, så er det bare å velge.

Er egentlig ikke noen trådløse som er for gaming, pga de fleste gamere holder seg til kablet grunnet høyere respons...også tror jeg at det er litt problemer med å holde ned flere knapper samtidig på trådløse.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Jeg så du ramset opp flerne Razer muser? Er kanskje DeathAdder er noe? Jeg kjenner noen som synes denne er veldig bra. Men jeg vil anbefale Razer Lycosa tastatur (rundt 700kr tror jeg) og Razer DeathAdder/Ace Edge3200. Usikker på pris på DeathAdder-en, men Ace-en koster ca 350kr..

Lykke til ;)

- Chris

Lenke til kommentar

Jeg så du ramset opp flerne Razer muser? Er kanskje DeathAdder er noe? Jeg kjenner noen som synes denne er veldig bra. Men jeg vil anbefale Razer Lycosa tastatur (rundt 700kr tror jeg) og Razer DeathAdder/Ace Edge3200. Usikker på pris på DeathAdder-en, men Ace-en koster ca 350kr..

Lykke til ;)

- Chris

Nå va vel poenge at det skulle være tråløst da :)

Lenke til kommentar

Lykke til ;)

- Chris

Nå va vel poenge at det skulle være tråløst da :)

Joda :p men jeg er ikke et trådløs fan :p synes det er kjipt å gå tom for batteri midt inni et game :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...