indahla Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Se vedlagt bilde. Jeg vet ikke hvilket program det gjelder.. What to do? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nødvendigvis vet du hvilket program det gjelder når det angis i feilmeldingen (ffpmeg.exe). http://en.wikipedia.org/wiki/FFmpeg Det enkleste å prøve er jo bare å oppdatere programmet. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Nope.. Jeg har ikke noe program som heter ffmpeg installert. Men, så vidt jeg huske følger vel ffmpeg med diverse codec'er..? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Exe filer er det jeg vil kalle programmer. Nødvendigvis kjøres programmet ffmpeg.exe på pc'en din, om du ikke bruker det til noe fornuftig er det jo bedre å bare fjerne programmet, det kan jo godt være en del av installasjon - men dette finner du jo ut ved å søke etter filen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå