jofr6 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei! Har meldt meg opp til privatist i faget Entreprenørskap og Bedriftsutvikling 2 til våren. Jeg lurer på om noen som har tatt det har noen tips eller råd for eksamen? Hvordan gikk det for deg? Fikk du bok i faget? finner nemmelig ingen bok, evt. har du noen oppgaver med fasit som du vet hvor man kan finne? Håper på raskt svar! Mvh Joe Lenke til kommentar
matildaaaa Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei! Har meldt meg opp til privatist i faget Entreprenørskap og Bedriftsutvikling 2 til våren. Jeg lurer på om noen som har tatt det har noen tips eller råd for eksamen? Hvordan gikk det for deg? Fikk du bok i faget? finner nemmelig ingen bok, evt. har du noen oppgaver med fasit som du vet hvor man kan finne? Håper på raskt svar! Mvh Joe Har ikke hatt det faget selv, men her er i hvertfall en nettsiden som hører til boka i faget. Gratis nettsted http://merkur4.cappelendamm.no/ Lenke til kommentar
jofr6 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Ja har sett det! Men er ikke svar på oppgaver og mangler endel info, har sett at en annen bok heter Innovasjon og internasjonalisering, noen som har brukt den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå