crr Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei. Skal kjøpe ny bærbar og har sett litt på denne: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=604964#extra Maskinen jeg er ute etter kan koste rundt 10 000,- og bør være 13.3". Er det noe å utsette på denne Hp'en? Er det kanskje andre i denne prisklassen som ser bedre ut? Lenke til kommentar
Heatpipe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Har nylig kjøpt denne maskinen selv. Jeg er veldig fornøyd med den, men har et par ting å utsette: 1. PCen er "dynket" i HP Programvare og mye av dette bør fjernes. 2. PCen føles litt lite solid. Skal du ha tilsvarende, men mer robust og med dockingmulighet må du over på en EliteBook og det koster jo en god del mer. Jeg har ikke noe problem med å anbefale denne versjonen av HP ProBook 5320m, så lenge punktene jeg satt opp ikke er et problem for deg. Edit: Jeg bruker forresten PCen som til hjemmekontor, hovedsakelig til Office, Mammut, Photoshop etc. Endret 8. desember 2010 av Heatpipe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har heller ikke hatt noen problem med 5320m utenom et gåent batteri. PCen er relativt glossy (elsker fingeravtrykk) og føles ikke solid, selv om den er bygget i magnesium og aluminium. Sånn ellers så mener jeg at det amerikanske forsvaret bruker slike maskiner pga lav kost og fordi de er solide. Ellers kan du se på Asus (U-serien) og Acer Timelinex, har ikke noe erfaring med disse, men de har fått mye bra tilbakemeldinger, spesielt Asus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå