Populært innlegg Überadri Skrevet 7. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Som mange sikkert har fått med seg er Norton dagens julekalenderpremie på Hardware.no. Forumtråden ble full av OT som ble tatt bort, men synes dette ene innlegget av PeterDude var ganske så fantastisk: Endret 7. desember 2010 av Überadri 13 Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 HAdde det travelt en gang da jeg skulle innstalere noe.. Jeg klikket meg tilfeldigvis videre og klarte uheldigvis å laste ned en gratisversjon av Norton.. Fikk opp at maskinen var skadet, så jeg kjørte F-Secure, ingen virus gitt.. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 HAdde det travelt en gang da jeg skulle innstalere noe.. Jeg klikket meg tilfeldigvis videre og klarte uheldigvis å laste ned en gratisversjon av Norton.. Fikk opp at maskinen var skadet, så jeg kjørte F-Secure, ingen virus gitt.. Gjort det selv ganger, utrolig irriterende :3 Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 når jeg var yngre så falt jeg for norton systemworks inntil jeg fikk tak i en utgave som var så omfattende at jeg verken fikk lov å installere noe eller fjerne noe. da gikk hele greia i søplebøtta og jeg gikk over til avg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg skjønte ikke den der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå