kentroan Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Som det står i tittelen: Hvor kan jeg kjøpe et baterigrep til mitt olympus E-420? Takker for alle svar Endret 7. desember 2010 av kentroan Lenke til kommentar
sarc Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Batterigrep for E-420 eksisterer ikkje. Lenke til kommentar
alna Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Som det står i tittelen: Hvor kan jeg kjøpe et baterigrep til mitt olympus E-420? Takker for alle svar Batterigrepet heter E3, og det er etterhvert mange brukte av av disse til salgs. Fra spøk til alvor, så er jo fordelen med E-420 den lille størrelsen, og den mister du jo med et batterigrep. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Ja kan heller ha et ekstra batteri opplada i lomma hvis kameraet går tomt, er vel sikkert lettere å gjere det. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) tror du får batterigrep til e-420 på ebay. Merket er Ownuser. f.eks her Endret 7. desember 2010 av Johnny™ Lenke til kommentar
Cax Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 De skal visst fungere bra de Ownuser-grepene. Olympus innså at en del ønsket dette etterhvert, og de lager grep til E-620 selv om det er lite. Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har et Ownuser batterigrep på mitt E-30 kamera, har hatt det i ca. 1 år. Fungerer 100 %. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Ka du skal ha for det da? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ka du skal ha for det da? Tror nok du må på ebay hvis du vil ha batterigrep. E-30 grepet passer neppe på E-420. Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ka du skal ha for det da? Jeg mente selvfølgelig at jeg er veldig godt fornøyd med Ownusergepet, ikke at jeg skulle selge det. Beklager at jeg skrev slik at det kunne misoppfattes dithen at jeg skulle selge det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå