Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MP3 webshop

Anbefalte innlegg

Har hørt sååå mye om at man kan kjøpe MP3 musikk her og der på internett, siste jeg var borti var no Mac crap som ikke funka på Win/Linux PC...

Ganske kjekkt å kunne kjøpe noen spor ut fra album og singler for en rimelig penge, det er no jeg kunne tenkt meg ihvertfall, isteden for å downloade halve MP3's i crappy kvalitet eller mangler siste halve sekundet for å runde av låten.

SKAL du lage MP3's av en CD eller no så gjør det skikkelig!!! For mange som ikke vet hva de driver med og lar windows mediaplayer lage wma filer *puke*

Så...Hvor er MP3 downloads i skikkelig kvalitet og masse musikk å velge i :woot: Sitter klar med Mastercard'et i hånda :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Microsofts Jim Allchin: "Google's a very nice system, but compared to my vision, it's pathetic."

BB_bwaha.gif LOL nuh jeg vil heller si at det er omvent.

offtopic, men, mulig du mener det nå, men når de nærmer seg mål så tror jeg nok flere vil skifte mening...ms har av en merkelig grunn litt $ å bruke.... 8)

Lenke til kommentar
SKAL du lage MP3's av en CD eller no så gjør det skikkelig!!! For mange som ikke vet hva de driver med og lar windows mediaplayer lage wma filer *puke*

Enig! Skulle vært en lov som krevde rippe-sertifikat før du fikk lov å rippe CD-er. Og sertifikat for å dele filer, slik at du ikke deler sanger med dårlig kvalitet, ufullstendige sange, sanger som er mikset og trikset med selv og andre dårlige versjoner av sangene.

Har nesten gitt opp nedlasting av mp3 pga det er så mye dritt, og jeg må gjøre flere forsøk før jeg får tak i en skikkelig sang. Var ikke så fælt før i tiden.

Lenke til kommentar
offtopic, men, mulig du mener det nå, men når de nærmer seg mål så tror jeg nok flere vil skifte mening...ms har av en merkelig grunn litt $ å bruke.... 8)

Det er mulig men det tror jeg ikke noe på før jeg selv ser det og at det fungerer med en nettleser ikke heter IE ;)

Lenke til kommentar

Da må EMusic være et godt valg til deg.

De har kun hele album, og mye kjente og ukjente artister. (f.eks metal)

Og kvaliteten, er faktisk VBR (de bruker 128->320kbps) :D

Du får 50 gratis mp3'er, men så må du betale. Det koster vel ca 70 kr i måneden, men du kan laste ned så mye du vil (er en grense på 3000 sanger i måneden eller noe hehe).

Jeg har betalt for dette, og synes det er ihvertfall genialt :)

(mye bedre enn f.eks de syke prisene på Nettavisens musikk butikk)

Lenke til kommentar

Det er mulig men det tror jeg ikke noe på før jeg selv ser det og at det fungerer med en nettleser ikke heter IE ;)

nei, jeg tror ikke noe før jeg ser det jeg heller, men har mistanke om at de har lyst å sperre alt annet enn ie ute 8)

men tilbake til temaet, hvor mange slike lovlige nedlastnings sider/program finnes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...