Green01 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei, har sett på en pc som jeg lurer på om er brukbar. Den kommer til og bli brukt til skole, se på film og litt spill, mest avanserte spillet vil mest sannsynlig vere sims 3. Er dette en brukbar pc til denne type bruk? http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/HPG62B18EO/hp-g62-b18eo?SelectedSubscriptionUUID=&Selected=Specifications#tProductTabcontent På forrhånd takk:) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Den der har "Intel HD graphics", og det er nok ikkje spesielt bra for sims 3. Eg har dårleg erfaring med integrerte grafikkløysningar frå intel, dei er som regel svake. Vil anbefale denne, mykje betre grafikk til berre 100 kr meir. Den har dessverre 320 GB harddisk, den du linka til har 500GB. Du får bestemme sjølv om du vil prioritere lagringsplass eller grafikk. Endret 7. desember 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Eller denne, som basically er den samme som i førstepost, men med samme grafikkort og pris som Aceren. 4GB RAM, i3-350, 500GB disk og HD 5470. Aceren har en tanke bedre prosessor, men forskjellen er nok minimal. Oh, bare for å ha nevnt det: denne har igjen et betydelig bedre skjermkort, enda mer RAM og større harddisk, samtidig som den ikke koster allverden ekstra heller. G62-B30EO er en helt grei maskin som takler oppgavene dine uten problemer, men DV6-3046EO er et bedre kjøp "all over". Endret 7. desember 2010 av srbz Lenke til kommentar
Green01 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg hadde en HP maskin før, den bråkte vannvittig mye og ble sinnsykt varm, vil dette bli ett problem med DV6-3046EO'en? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvis det høres ut som et sagbruk når den er skrudd på er det sannsynligvis en vifte eller noe som tar borti et sted. Isåfall kan den leveres til service, og så ordnes det (nesten 100% sikkert) på garanti. Har periodevis noe slikt på skjermkortet i stasjonæren min, som jeg regner med jeg får returnere (når Amentio får ordnet retursystemet sitt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå