Alpakasso Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som har erfart slik problemer, eventuelt vet hvordan en løser det? Har oppdatert til nyeste skjermkortdriver, kjørt WoW repair og oppdatert alle addons. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Huff, det der ser ut som problemer med GFX-kortet. Hatt samma problem og nytt kort funket for meg, men det kan väre andre saker også. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har erfart akkurat det samme. Fikk aldri kurert det. Kjøpte nytt skjermkort Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 enig med dem over, hadde noe samme problem for noen år siden med mitt ATI kort. Fikk nytt på garantien. Hvis ikke kan du ta ut kortet og blåse det reint og skjekke litt..men mest sannsynelig må du ha nytt desverre Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har hatt akkurat det samme problemet selv, har du ATI-kort? Etter litt googling fant jeg en løsning som funket. Man går inn på Catalyst i avansert modus, velger options, og preferences, og restore factory defaults. Logget inn og ut av WoW og vips så var det borte. Og jeg hadde styrt med alskens oppgraderinger av skjermkort og hold på å gi opp...Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har hatt akkurat det samme problemet selv, har du ATI-kort? Etter litt googling fant jeg en løsning som funket. Man går inn på Catalyst i avansert modus, velger options, og preferences, og restore factory defaults. Logget inn og ut av WoW og vips så var det borte. Og jeg hadde styrt med alskens oppgraderinger av skjermkort og hold på å gi opp...Lykke til! Det fungerte … Jeg er evig takknemmelig. Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bare hyggelig. :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå