Gå til innhold

uTorrent gjør nettet treigere!

Anbefalte innlegg

hei!

jeg sitter og nedlaster ting med uTorrent, men under installasjonen så blir de andre pcene som er koblet til det samme nettet, tregt. Mitt er raskt, men de andres virker ikke under installasjonen. Det samme skjer også med Vuze. Så har dere noen løsninger? Hvordan kan jeg hindre at uTorrent bruker opp all nettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installasjonen av µTorrent tar jo ca 3 sekunder.....skjønner ikke hva du mener?

Det at nettet blir tregt når du laster ned ting sier jo seg selv, men du kan begrense nedlastingshastighet for hver enkelt torrent.

Om du lar torrentene stå og seede når de er 100%, så blir det ekstra tregt fordi det blir tregere av opplasting enn nedlasting.

Lenke til kommentar

^ etter du har gjort det trykker du på Options -> Setup Guide. Her tar du den hastigheten som her nærmest din opp hastighet.

post-116703-0-15592600-1291744034_thumb.jpg

Da har du en grei hastighet. Hvis du skal bruke Internet og det går for sakte ville jeg heller anbefale og slå av programmet en å strupe det siden du ikke har gitt utrykk for at du er en avansert bruker.

Forstod du ikke hvilken hastighet du skal velge poster du resultatene dine fra speedtest i denne tråden så hjelper vi deg.

Ninja tips: Ha det på om natta når _ingen_ andre bruker Internet :ph34r:

Endret av martin808
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...