sajjo187 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 hei! jeg sitter og nedlaster ting med uTorrent, men under installasjonen så blir de andre pcene som er koblet til det samme nettet, tregt. Mitt er raskt, men de andres virker ikke under installasjonen. Det samme skjer også med Vuze. Så har dere noen løsninger? Hvordan kan jeg hindre at uTorrent bruker opp all nettet? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Installasjonen? Mener du nedlastingen? Du kan strupe hastigheten og begrense antall tilkoblinger under Options --> Preferences --> Bandwidth Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Installasjonen av µTorrent tar jo ca 3 sekunder.....skjønner ikke hva du mener? Det at nettet blir tregt når du laster ned ting sier jo seg selv, men du kan begrense nedlastingshastighet for hver enkelt torrent. Om du lar torrentene stå og seede når de er 100%, så blir det ekstra tregt fordi det blir tregere av opplasting enn nedlasting. Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Installasjonen? Mener du nedlastingen? Du kan strupe hastigheten og begrense antall tilkoblinger under Options --> Preferences --> Bandwidth Kan du gi litt mer innstrukser? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Begrens 'Maximum Downloadrate' i UTorrent til en verdi godt under båndbredden du har tilgjengelig. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Du trenger ærlig talt ikke mer enn det. Prøv deg frem for å finne en balanse som alle på nettverket kan leve med. Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Åja... men mine instillinger er slike (bildene) og det gjør nettet tregt. og hvordan kan man gjøre opplastingen mindre. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tuller du med oss? Det står jo to flotte bokser der du kan skrive inn maksimum hastighet. Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Tuller du med oss? Det står jo to flotte bokser der du kan skrive inn maksimum hastighet. I hvilket av de? "Tilkoblinger" eller "Bredbånd" fanene? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Du kan strupe hastigheten og begrense antall tilkoblinger under Options --> Preferences --> Bandwidth Lærer man ikke engelsk på skolen i dag? Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Du kan strupe hastigheten og begrense antall tilkoblinger under Options --> Preferences --> Bandwidth Lærer man ikke engelsk på skolen i dag? Sorry, jeg bare følgte ikke med, men hva burde jeg skrive i de boksene? Anbefalinger? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det kommer helt an på tilgjengelig båndbredde og hvor mye de andre maskinene skal ha. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Skriv 100 på max down du. Så kan du kjenne litt på det etter det. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Du kan sjekke hastigheten på nettet her., enklere å justere om en vet hvor raskt det er. Endret 7. desember 2010 av arjato Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) ^ etter du har gjort det trykker du på Options -> Setup Guide. Her tar du den hastigheten som her nærmest din opp hastighet. Da har du en grei hastighet. Hvis du skal bruke Internet og det går for sakte ville jeg heller anbefale og slå av programmet en å strupe det siden du ikke har gitt utrykk for at du er en avansert bruker. Forstod du ikke hvilken hastighet du skal velge poster du resultatene dine fra speedtest i denne tråden så hjelper vi deg. Ninja tips: Ha det på om natta når _ingen_ andre bruker Internet Endret 7. desember 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå