Cuneax Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Mo-DV tilbyr forbrukerne film på MicroSD-kort som man kan se på sitt nettbrett, smarttelefon eller PC. Les mer Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Men prisen for selve lagringen blir vel litt høy? :/ Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tja. Siden dette er beregnet på små enheter i første rekke kan man jo komme langt med en 2 GB-brikke. Disse har en kostpris på rundt 20 kr. Alternativt kan man jo f.eks. kjøpe større brikker som inneholder flere filmer for å redusere pris pr MB. Prisene på flashminne stuper jo uansett, og hvis dette blir en utbredt trend vil det være med på å presse prisene ytterligere. Og så kan jo produsentene velge å gå for MicroSD-distribusjon og sitte igjen med noen kroner mindre i inntjening sammenlignet med DVD/BD, eller overlate til piratbransjen å distribuere filmene og sitte igjen med 0 kr i inntjening Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Noe sånt blir helt uaktuelt for min del, ettersom jeg må demontere halve telefonen (Desire), for å komme til minnekortet. Francis Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 DRM-infisert, kryptert, hjemkallende rent-ware antar jeg? Jeg forholder meg skeptisk. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Alt vil avhenge av det artikkelen slutter med: Digital Rights Management (DRM), som er en forhatt strategi fra produsenter i et (misslykket) forsøk på å stagnere piratkopiering. I realiteten skaper slike hindere problemer for den betalende forbrukeren som ønsker fleksibilitet med sitt produkt, noe pirater bruker som en unnskyldning for å lansere problemfrie varer helt gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg