Akebrett1337 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei! fikk tilbake 3xCorsair Dominator DDR3 PC12800 idag innenfor garanti(helt ny) så da må jeg vell bruke dem. jeg har allerede 3 like brikker fra før så jeg kobla til alle sammen på mitt P6T SE Socket 1366 kort som tar 6 ram brikker, når jeg gjorde det ville ikke pcen boote, fikk bare beskjed om å repare windows eller starte som vanlig, repare windows gidder jeg ikke og starte vanlig funka dårlig, så jeg tok de 3 brikkene ut igjen og da starta pcen normalt. hva skal/må jeg gjøre for og få de 6 brikkene til å samarbeide? info om pcen min P6T SE 1366 Hovkedkort HiS Radeon 6870 Skjermkort Intel Quad Core I7-920 2.66Ghz CPU SSD Intel 80GB X25-M Boot Harddisk Corsair HX850W PSU 3xDDR3 1600MHZ CL8 Corsair brikker for I7 med 1.65V de 3 nåværende brikkene kjører på slot dim 2-4-6 og de brikkene jeg fikk er også CL8 men de gamle jeg hadde før garanti var CL9. og 1 ting til, etter jeg kobla til de 3 andre brikkene begynte cd-rommen og lage en brukbar rar lyd etter start som jeg aldri har hørt før. har en asus sata cd-rom visst dette har noe sammenheng med rammen og gjøre. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 1. Har du prøvd å kun bruke de nye? 2. Har du overclocket/satt opp volt osv? Lenke til kommentar
Akebrett1337 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 nei jeg har ikke overklokket og nei jeg har ikke testet bare de nye brikkene, rekner med at de er helt i orden siden de er flonkende nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå