Populært innlegg Hoikka Skrevet 7. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Synes det er litt dumt at dere mener jeg er useriøs, bare fordi jeg brenner så sterkt for en enkel ting. Det men syken er faktisk sant, i forhold til den formen jeg er kan jeg holde meg oppe lenge på grunn av syken. Jeg vet hvordan realiteten er, jeg har faktisk svømt i iskaldt vann i badeland og lå der til vakt måtte hente meg. Jeg lå der hele dagen, måtte faktisk hentes opp av badevakta. Jeg er tent for dette, jeg skal få det til , bare vent å se. Var en fyr som snakket om hvor god psyke han hadde og han skulle bli jagerfly pilot, spesial soldat og sersjant. Den ga ihvertfall mange en god latter. Folk har trua på han... Endret 7. desember 2010 av Hoikka 25 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ganske lett å skjønne hvem det er snakk om når du tar med poll osv. Kanskje korte det ned til kun sitatet om virkeligheten? Var litt naivt sagt også, ja ^^, Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kanskje du kan streke over "Bernt Kåre" i stedet for å fjærne det? Gir ikke like mye mening uten den akkurat.. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Tenkte over det, men han sa tusen ganger at Bernt Kåre var et dekknavn. Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Oia, er jo tross alt litt "space"'t navn Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 egentlig burde vel hele tråden vært her inne, men lo godt av det sitatet der ja 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kanskje du kan streke over "Bernt Kåre" i stedet for å fjærne det? Gir ikke like mye mening uten den akkurat.. Sa mannen og skrev det navnet han vil skal skjules i samme setning som han ber om at det skjules. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Det var over 30 stk som leste det emnet samtidig. Tråden ble postet 13 elns, og fikk over 10 sider før den ble stengt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fantastisk mye artige der ja Den tråden reddet dagen min Det store spørsmålet er jo troll eller ikke troll, ser ut som om det ikke var trolling... Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kanskje du kan streke over "Bernt Kåre" i stedet for å fjærne det? Gir ikke like mye mening uten den akkurat.. Sa mannen og skrev det navnet han vil skal skjules i samme setning som han ber om at det skjules. Huff..du har nok kraftig rett der.... Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Haha, morsom tråd likte spesielt hvor ofte han sa at han hadde så unaturlig sterk "syke", og at han kunne gjøre alt med "syken" sin. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Syken min er så sterk at jeg kan ligge helt stille. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Haha, leste litt i den tråden tidligere, akkurat det med badeland har jeg ikke fått med meg. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 HAHA! Hva i huleste Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Leste igjennom tråden i går. Det med badeland er vel noe av det bedre jeg har lest her på forumet Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ahh! Husker den tråden GODT! Jeg var den første til å stemme "ja" på pollen! Det tok 1 dag og få 7 sider på den tråden. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Tråden var åpen i under en dag, og hadde over 10 sider før den ble stengt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ufattelig morsom tråd. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Trolled. Åpenbart en Dwight Schrute-etterligner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå