DOG_50 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hei, skal nå kjøpe meg live og dersom prisene i butikkene er litt stive, fant jeg en nett side som selger live til billig peng:new_woot: http://www.xboxliveuk76.com/ så har noe handla der før? Åssen er det med leveringa og sånt? Takker for alle svar Endret 7. desember 2010 av DOG_50 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har bare godt å si om den siden Får koden på mail kort tid, til noen timer på mail etterpå! Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 okei da blir det kjøp derfra man sparer et par hundre lapper der Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 bruker som regel de, ja. men denne gangen ble det merkelig nok......Elkjøp. 349kr for 14mnd. mulig det er bare lokalt hos meg. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har bare godt å si om den siden Får koden på mail kort tid, til noen timer på mail etterpå! +1 Kjøpt fra dem 2-3 ganger, ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Gode erfaringer her også. Kjøp i vei du Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 De er toppers! Kjøpte derfra for et år siden. Den koden jeg fikk sto det at allerede hadde vært brukt, eneste jeg trengte var å sende mail til dem og vise at dette stemte. Fikk ny kode raskt etterpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå