mulder99 Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hei alle sammen. Har en del "vanlige" nettsider som er sperret av jobben. Ønsker derfor å koble til via router hjemme (ikke via maskin som står hjemme). Kan noen vennlig fortelle meg hvordan dette på settes opp enklest mulig. På forhånd takk Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Har du vurdert å bruke en proxy? Det er en del enklere enn å bruke VPN som er et annet alternativ. Hadde forresten vært gøy å høre hva du mener med 'vanlige' nettsider. Lenke til kommentar
mulder99 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Har du vurdert å bruke en proxy? Det er en del enklere enn å bruke VPN som er et annet alternativ. Hadde forresten vært gøy å høre hva du mener med 'vanlige' nettsider. Hei Ja, har prøvd web proxy. De aller fleste blir også blokket, mens de jeg har klart bruke er svært treige. Med "vanlige" nettsider mener jeg; facebook, norsk-tipping osv. Kan det med enkle grep gjøre noe i min router hjemme. Til info er min nettleverandør telenor med speedtouch router... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå