Carlgutt Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Leste dette utrolig nok i lokalavisen(!) og utrolig nok var det veldig interessant, nesten surrealistisk. Noen som har sett eller hørt om noe lignende? Dette kunne jo nærmest vært en youtube hit. FVN artikkel Endret 7. desember 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har hørt om dette før, og det er nok humbug. Se f.eks og les gjerne http://blog.tjomlid.com/?p=3357 og http://en.wikipedia.org/wiki/Ryukyu_Kempo#National_Geographic_Channel_demonstration Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) humbug fra ende til annen. Jeg har hatt "gleden" av å trene med yamaue tidligere, og har til og med kommentert det her. Det han holder på med er utelukkende "power of suggestion" på folk som tror på dette... Flere testet gjort med folk som ikke tror på dette viser at det ikke er noe annet en SVADA og VÅS fra ende til annen. Endret 10. desember 2010 av Osse-Mon 3 Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Finnes da lettere måter å legge folk i bakken med en finger på, den gamle gymlærern på barneskola likte å gripe tak bak folks ribbein da de skulle prøve å "banke'n opp" gjorde overraskende lite vondt Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det er mer enn vi aner som er mulig i denne verden tror jeg, men det er nok ytterst få (om noen) som faktisk kan uskadeliggjøre en voksen mann kun ved hjelp av en finger. Det virker rett og slett lite sannsynlig. Trolig er det bare vås, som Osse-Mon sier. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har som sagt trent med ham, og han hevdet at min "chi" var for sterk, og at mine "chakra" var velbalanserte Dette var grunnene til at det ikke fungerte på meg! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 CHICHAKRA!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har som sagt trent med ham, og han hevdet at min "chi" var for sterk, og at mine "chakra" var velbalanserte Dette var grunnene til at det ikke fungerte på meg! Virker som en god måte å få deg til å gå fra stedet med et smil om munnen. Så klart vil ikke du gjøre narr av mannen som gir deg et slikt kompliment ^^, Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ren bullshit fra ende til annen. Jeg smilte, men det var AV ham, ikke MED ham Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå