Lindoniel Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Råder deg til å slutte med overtenkingen, og drite i hva en bok forteller deg... Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Boken og DeAngelo sier jo så. Og de er jo mestre innen dette. Hva mener anonyme brukere her at jeg skal gjøre da? Ordrett skritt for skritt. Ord for ord? Så hva mener DERE jeg skal gjøre? Ikke si: Les tråden. Fordi historien forandrer seg dag-for-dag. Så tips på side 1 kan ikke hjelpe meg nå, ett exmp. Men, hun vet ikke om at jeg er interressert. Hun vet at jeg er forelsket i hun. Tabbe? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Lille venn! Ingenting kan leses fram, du MÅ handle selv. En bok gjør ikke en dritt for deg. Det går ikke ann og lese seg fram til hvordan et menneske tenker! Det eneste du må gjøre er å få ut fingern og gjøre ting på DIN MÅTE. Feiler du, så vil du garantert lære av det! Det livet handler om! Lære og feile. Var en inneslutta drittunge da jeg var liten. Mobba masse etc. Da jeg kom på ungdomsskolen ble jeg mer selvsikker og turte og gå ut på singelmarkedet og sanke damer. Jeg feila masse, dret meg ut loddrett flere ganger, men til syvende og sist ble jeg mer og mer finslipt. Nå tenker jeg ikke engang på det og ta kontakt når det er en pen jente jeg vil bli bedre kjent. Finnes ikke noe annet enn og ta kontakt og holde kontakt! Learn by doing. Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Lille venn! Ingenting kan leses fram, du MÅ handle selv. En bok gjør ikke en dritt for deg. Det går ikke ann og lese seg fram til hvordan et menneske tenker! Det eneste du må gjøre er å få ut fingern og gjøre ting på DIN MÅTE. Feiler du, så vil du garantert lære av det! Det livet handler om! Lære og feile. Var en inneslutta drittunge da jeg var liten. Mobba masse etc. Da jeg kom på ungdomsskolen ble jeg mer selvsikker og turte og gå ut på singelmarkedet og sanke damer. Jeg feila masse, dret meg ut loddrett flere ganger, men til syvende og sist ble jeg mer og mer finslipt. Nå tenker jeg ikke engang på det og ta kontakt når det er en pen jente jeg vil bli bedre kjent. Finnes ikke noe annet enn og ta kontakt og holde kontakt! Learn by doing. Takk for bra råd :-) Eneste problemet er at dette er drømmejenta. Jeg har aldri sett noe vakreee i personlighet og utseende. Det er helt utrolig. Det dumme er at hun vet jeg liker hun. I tillegg til det så kan jeg ikke lære meg og feile ved å prøve meg på vennina hennes som også er ganske pen, fordi det vil gjennomskues fra alle parter siden de vet jeg liker hun. Da kan jeg jo ikke prøve meg på en annen uten å bli avslørt at jeg øver på hun osv. Jeg vil derfor ikke feile på hun jeg liker, jeg tror jeg aldri vil oppleve en mere forelskelse enn det. Barnehage og barndomskole-forelsker er jo i en helt egen liga (lav liga) mens det er nå det gjelder. Jeg vil aldri møte en penere jente enn dette. Og i tillegg så kan jeg ikke prøve meg på vennina for å lære meg dette... Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 [Eneste problemet er at dette er drømmejenta. Jeg har aldri sett noe vakreee i personlighet og utseende. Hvordan går med deg og hun, btw? Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Fredag er det avslutning innad klassene. Hun går i paralell. Torsdag er det annet opplegg som tvinger meg vekk fra hun. Begge dagene er korte. Onsdag skal hele trinnet på Kino. Vi sitter Klasse-for-klasse, så å få sitte med hun går ikke, uansett, Kino er jo ikke for kommunikasjon. I dag var hun ikke tilgjengelig å snakke til. I morgen må vel være siste sjans før nytt-år. Men ellers så snakker jeg minimalt med hun. Har tenkt å trene meg på en som har kjæreste, for så å trene meg på bestevennina hennes, og så hun. Som noen skrev at jeg burde droppe denne forelskelsen, øve meg, også gå videre en annen gang klarer jeg ikke. Dette er den perfekte damen. Helt lik meg i personlighet, og det virker, utifra andre personer som forteller hvordan hun er, at vi har mye til felles... Det merkelige er at jeg ikke ser for meg noe problem å snakke med hun uansett, men når jeg ser hun, da får jeg hjerneteppet og ønsker bare å gjøre meg selv usynlig så hun ikke ser noe negativt ved meg. Uansett, så har jeg en ganske sær-stemme, en litt sånn skrikete rar en. Er det ett problem? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dropper glatt ut av denne, hele opplegget har blitt for patetisk for min del. 1 Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Fikk vite av hun for noen mnd siden at hun er singel. Jeg klarte å inngå ett veddemål ved en vennine av hun, om at jeg klarer å bli sammen med hun jeg liker før sommerferien. Nå gjør venninen hennes det enda vanskeligere for meg. Hun sa idag: ''Du vet at du ikke kan få henne?'' jeg spurte; ''Hvorfor?''. Hun; ''Fordi hun er ikke singel''. Selvfølgelig er vel dette ett taktisk trekk for å få meg enda mere unna hun. Hun jeg veddet med hater å tape og gjør alt for en seier. Hun oppdateter ofte face. Og hun er ikke oppgitt som noe i livstatusen sin. Bare søsken osv. Det står ingenting om forhold: Singel elns. Så jeg vet ikke. Skal jeg spørre hun? Er hun singel? Fortsatt? Taktisk grep fra venninen? Eller? Er nysgjerrig nå. Snakket med Helsesøster om denne jenta, også. Nå er jeg virkelig i tvil. Har kjærlighetsorg og har kanskje skrivefeil utifra det... :-( Vet ikke om hun er hva eller hva... :-( Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Fikk vite av hun for noen mnd siden at hun er singel. Jeg klarte å inngå ett veddemål ved en vennine av hun, om at jeg klarer å bli sammen med hun jeg liker før sommerferien. Nå gjør venninen hennes det enda vanskeligere for meg. Hun sa idag: ''Du vet at du ikke kan få henne?'' jeg spurte; ''Hvorfor?''. Hun; ''Fordi hun er ikke singel''. Selvfølgelig er vel dette ett taktisk trekk for å få meg enda mere unna hun. Hun jeg veddet med hater å tape og gjør alt for en seier. Hun oppdateter ofte face. Og hun er ikke oppgitt som noe i livstatusen sin. Bare søsken osv. Det står ingenting om forhold: Singel elns. Så jeg vet ikke. Skal jeg spørre hun? Er hun singel? Fortsatt? Taktisk grep fra venninen? Eller? Er nysgjerrig nå. Snakket med Helsesøster om denne jenta, også. Nå er jeg virkelig i tvil. Har kjærlighetsorg og har kanskje skrivefeil utifra det... :-( Vet ikke om hun er hva eller hva... :-( Vi skulle på Kino i idag, sitte klassevis, og gå klassevis. Såklart så vil de ha med gml venner ved siden av seg, uavhengig av klasse. Men hvorfor vil de ikke ha med meg? Hvordan blir man venner? Jo, man gir hverandre tillit og sjangser, og vil snakke med dem. Min historie for i dag går under her, PS. Ikke ofte jeg er desperat, men har postet den i Kjærlighetstråden. Prøv å sett dere inn i min situasjon. Nå er jeg virkelig såret her. Jeg prøver å snakke med gjengen, ta initiativ til en samtale, noe innen deres interresse. Men det ender alltid med at de prøver alle slags mulige metoder for å få meg lengst mulig unna. I dag på en tur, så gikk vi og jeg startet en samtale. Det endte med at jenten jeg liker hvisket noe til venninene sine, og det endte med at de stoppet opp. Jeg tok hintet (?) i steget og fortsatte å gå. Det endte med at de kom seint fram dit vi skulle. Noe jeg tyder på at de skulle ''safe'' seg vekk fra å se meg. Jeg har spurt gjengen om de er Rasister fordi de aldri vil snakke med meg. Ett eksempel: Hvis jentene og en hvit gutt snakker med dem (forsåvidt en annen jente, bare ''hvit'' er grunnen) og jeg kommer og avbryter, da er det galt. Men hvis jeg snakker med dem, (jeg er brun) og en hvit avbryter, nei, da er alt ok. Det virker som at de bruker meg som reservelagets reserveløsning av reservene å snakke med. Jeg har prøvd å få fram informasjon ut av dem om hva det er jeg gjør galt, om vi kan begynne på nytt igjen, osv. osv. De sier alltid ok. Men det samme skjer om igjen. Dette har jeg ikke tatt opp med hun jeg liker. Men hun jeg liker føler jeg at er i feil miljø. Hun er sjenert, og følger bare etter èn bestemt person, bestevennen hennes fra barneskolen. Men bestevennen hennes er venn med 2 ''Hooligans'' og er blitt en del av dem. Der såklart hun jeg liker også er med, hun er ikke MED på det de driver med, men hun følger med de, hun snakker ikke mye, hun bare lytter og ser. Problemet er at jeg ser så mye meg selv i hun. Men hun viser det, og jeg viser det ikke. Siden jeg aldri har opplevd en jente med så mange likhetstrekk, så vil jeg hun alt vel. Jeg vil ha hun vekk fra den gjørma hun er kommet bort i. Det går ikke ett sekund uten at jeg tenker på hun og hennes beste... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Har ikke noe tro i noe av det du skriver. Sikker på at 99% av det du skriver ikke er sant. Skulle egentlig ikke svare deg i denne tråden men klarte ikke å la være. Men hvis du vil ha hjelp så er [b]x*y/x6-y7(xx9+xx1)*y5[/b]=svaret til problemet ditt og løsningen med livet Tenkte det ble letter for deg siden du overanalysere absolutt alt. Endret 15. desember 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det første du kan begynne med er å finne ting som holder deg opptatt, spill et spill, gå ut og ta en joggetur, osv. Kanskje hun ikke var rett for deg? Nå kan du jo begynne å se etter nye, kanskje mer pålitelige og ærlige damer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Etter råd fra SSFF (seksjon for selvmordsforskning og forebygging) har jeg slettet noen poster som omhandler selvmord. Føler du behov for hjelp kan du få det her: Kontaktinformasjon i nødstilfeller Krisetelefonen til Kirkens SOS i Norge: 815 33 300 (Teksttelefonen for døve tlf. 55 32 56 97.) Videre poster om temaet vil bli slettet uten varsel. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Skaff deg hjelpe er mitt tips. Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ja. Og dere er hjelpen :-) Psykologen og Helsesøsteren gikk til slutt lei av besøk fra meg. Og alle andre mener jeg tenker og overanalyserer alt. De sier jeg må forandre meg. For en vits. Det ga meg en god latter. Alle har forskjellige meninger, men det finnes bare ett riktig svar. Og det er mitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det finnes aldri bare ett riktig svar. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Tror vi stopper denne tråden her. Det siste innlegget var over streken for sømmelighet, så det er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg