Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjenert & Sjenert

Gjest -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner hun ikke. Sjenert & Sjenert. :p Skal jeg holde dere oppdatert?

Hva med å bli kjent med henne først?

Hvis du leser hele tråden så leser du at situasjonen ikke er -bare-bare-

Også sier èn at jeg skal oppdatere og da gjør jeg det, dag-for-dag.

Lenke til kommentar

Joda, se litt mer lyst på det. Du må bare tvinge deg selv til å tørre å ta kontakt etc. Du sier hun er sjenert, kanskje derfor hun virker avvisende. Du må rett og slett bare hoppe i det, (som i så mange andre tilfeller).

Du kan forresten legge til en til på "holde oss oppdatert" - listen din^^

Lenke til kommentar

OPPDATERING

I dag så spurte jeg om disse homofili-greiene dere snakket om. Og de 3-4 jentene jeg spurte sa: ''WTF?'', det er ikke sant.''. Så det er altså ikke sant? Eller?

Også fikk jeg vite at hun egentlig er en ganske snill jente, omtenksom, glad i alle rundt seg, kan være sjenert, men når du blir kjent med hun så er hun ganske morsom og finner på morsomme ting med deg. Hun er ikke fest-typen. Det er heller ikke jeg.

Men jeg får jo drømme... :-( PS. Hun er singel hvis det i det hele tatt betyr noe.

Sry hvis det er skriveleifer og iltt negativ innstilling her. Men jeg er fryktelig forelsket.

Lenke til kommentar

Virker som du har vokst litt baller og faktisk snakket med jenten. Det er veldig bra. Du trenger ikke å spørre dem rett ut om påstander fra oss forumbrukerne stemmer, heller. Men det er jo greit å vite at du ikke blir oppfattet som en homse :) Uansett ble dette sagt da du angivelig var eneste gutten i gjengen din, så ikke tenk på det.

Bare å fortsette!

Lenke til kommentar

Virker som du har vokst litt baller og faktisk snakket med jenten. Det er veldig bra. Du trenger ikke å spørre dem rett ut om påstander fra oss forumbrukerne stemmer, heller. Men det er jo greit å vite at du ikke blir oppfattet som en homse :) Uansett ble dette sagt da du angivelig var eneste gutten i gjengen din, så ikke tenk på det.

Bare å fortsette!

HuH? Det var jo det at jeg var eneste faste gutten som gjorde meg Homsete? Nå ikke?

PS. Fikk informasjonen av andre. Fant ikke hun i dag. Er ikke needy og leter.

Nå har jeg skrytt litt for mye av ferdighetene mine ovenfor jenter og slikt uten noe erfaring. Greide å innlede ett veddemål med en annen jente om at jeg ikke hadde noe problem å få hun jeg liker. Hun jeg innledet veddemålet mitt er en BI*CH, som tror hun er pen og kan alt osv. Hun er merkelig, stygg, rar, ikke passer på seg selv osv...

Så... Det dumme er at den jeg innledet veddemålet med er god venn med hun jeg liker. Vil det lekke ut?

Lenke til kommentar

Bare å fortsette!

HuH? Det var jo det at jeg var eneste faste gutten som gjorde meg Homsete? Nå ikke?

PS. Fikk informasjonen av andre. Fant ikke hun i dag. Er ikke needy og leter.

Nå har jeg skrytt litt for mye av ferdighetene mine ovenfor jenter og slikt uten noe erfaring. Greide å innlede ett veddemål med en annen jente om at jeg ikke hadde noe problem å få hun jeg liker. Hun jeg innledet veddemålet mitt er en BI*CH, som tror hun er pen og kan alt osv. Hun er merkelig, stygg, rar, ikke passer på seg selv osv...

Så... Det dumme er at den jeg innledet veddemålet med er god venn med hun jeg liker. Vil det lekke ut?

I morgen blir siste gang jeg ser dem før neste uke, faktisk. Skal ikke på skolen Fredag.

Lenke til kommentar

Hva er denne undøvendige quotingen fra deg, vet om en annen som gjorde akkurat det samme.

Vet ikke om du er på facebook, men om du er så kan du legge henne til der og så begynne å sende meldinger eller noe slikt. Er vel en grei start for en sjenert gutt/jente.

Virker som noen har blitt trollet kraftig?

:whistle:

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Hva er denne undøvendige quotingen fra deg, vet om en annen som gjorde akkurat det samme.

Vet ikke om du er på facebook, men om du er så kan du legge henne til der og så begynne å sende meldinger eller noe slikt. Er vel en grei start for en sjenert gutt/jente.

Virker som noen har blitt trollet kraftig?

:whistle:

Jeg har hun på Facebook. Men tør ikke snakke med hun irl. Er så mye enklere over nett. Vet ikke hvorfor. Og det virker jo feil å være avhengig av noe nettChatt for å få kontakt? Pysete?

Lenke til kommentar

OPPDATERING (liten)

I dag turde jeg å snakke LITT (les; LITT) med hun. Såklart så klarte jeg å snakke med alle andre enda mere, også en annen utrolig pen jente der. Ingen problem :(

Problemet er at hun jeg liker nå vet at jeg liker hun.

Det ødelegger jo alt?

Lenke til kommentar

Har skrevet i 2-3 tråder om Double your Dating av DeAngelo.

Jeg føler at når jenten vet jeg liker hun, at jeg må ty til noe slikt som den boken kan gi meg. Boken er en nettbok, som man laster ned på nett.

Anbefales? Hvorfor? Hvorfor ikke? Og hvilke steder er det riktig å laste ned fra? Ikke skriv med direkte-link, da blir tråden stengt.

Lenke til kommentar

Jeg bruker hjelpen også. Men jeg lurer på denne Double your Dating PC-boken?

Skal jeg prøve meg på vennina hennes først, feile, bli èn erfaring rikere og deretter prøve meg på hun?

Jenter liker gutter som er UFORUTSIGBARE hva vil det bety? Eksempler. Uten de DeAngelo sa som:

Spør om dere skal være venner, så kysser du hun.

Dask henne på rumpa når hun gjør noe bra.

La henne sitte på fanget ditt en gang. Neste gang dytt hun vekk.

Få hun til å tenke.. :p

Noen mere utdypende eksempler eller forklaring enkelt og greit hva man skal gjøre som får hun til å tenke og være uforutsigbar.

Takk for alle tipsene dere har gitt. Nå har jeg turd å snakke til folk der i hvertfall. Noe jeg ikke turde før.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...