Dagger Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 http://irc.projectjj.dk/subliminal.swf Lenke til kommentar
Odden Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 jaja, kul nok den, selv om de burde tatt hele baklengs av Cradle. den sangen er rett og slett helt enorm. dessuten er ikke det der så skremmende. spesielt viss du har sett alle musikkvideoene og filmen til Danny Filth... vær glad at sånn som det der er helt normalt i musikkvideoene hans, ellers ville jeg banket deg for å være blasfemisk Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 ARGH! jeg tok tilogmed lyden opp får å få det mer spennede! jeg holdt på å dette av stolen.. :oops: Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Skvatt som F... Merkelig nok var den eneste reaksjonen som kom litt større øyer... Lenke til kommentar
Neo Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG!!! Fyttihelvete som jeg skvatt!! :o :o :o :o Nå får jeg ikke sove før i neste uke. POKKER ASS!! Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Skvatt ikke i det hele tatt, ble mer forbanna over å rippe et mesterverk på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå