EinarEriksen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vi har trukket ut de seks første vinnerne i årets adventskalender. Les mer Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hva med en fasit på spørsmålene? Jeg er nysgjerrig på hva dere faktisk godkjente på luke 5 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer Jannis, vel fortjent Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 me want lg optimus 7 gz til dere som vant btw Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Skjer med folk i fevik? Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Rigget sier jeg deg, RIGGET!!! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Æsj, dette er jo ikke gøy engang Jeg har en idé! Gi meg en premie på forskudd, så skal jeg være med frem til jul. Genialt eh? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Claaes, hva var problemet med luke 5? Hvilket operativsystem har LG Optimus 7? Det er ingen tvil om at det er WP7? Hva heter forløperen til dette operativsystemet? Det er jo heller ingen tvil om at dette heter Windows Mobile? Det er ingenting som heter Windows Phone 6 i hvert fall... Hvilke andre produsenter lager telefoner med dette operativsystemet? Jeg kan finne både Samsung-mobiler og HTC-mobiler med WP7. Jeg har derimot aldri hørt om Nokia, Qtek eller SE-mobiler med WP7 :-) Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Claaes, hva var problemet med luke 5? Hva heter forløperen til dette operativsystemet? Det er jo heller ingen tvil om at dette heter Windows Mobile? Det er ingenting som heter Windows Phone 6 i hvert fall... Problemet er at Microsoft introduserte Windows Phone navnet allerede med Windows Mobile 6.5, som fikk navnet Windows Phone 6.5. Altså, da var ingen av svaralternativene som var riktig. Det har aldri vært noe som het Windows Phone 6, men forløperen til Windows Phone 7 var heller ikke Windows Mobile da Microsoft lanserte Windows Phone navnet (selv om det var lite lakt merke til, og varte i en relativt kort periode) med 6.5 versjonen av opperativsytemet Windows Mobile. Dette opperativsystemet var ganske riktig ikke et nytt OS, men heller en oppgradering av det gamle. Dette endrer alike vell ikke på det faktum at oppgaven blir feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg