Gå til innhold

beste bærbar pc til rundt 4500.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Modern warfare 2 blir desverre for kraftig for et slikt kort. Det kan hende deg går, men maskinen vil bli presset til det ytterste og alt som er av temperaturer og vifter kan få en hard jobb!

Du må nok ha grafikkort som nærmer seg geforce 310m i styrke... da er vi oppe i nærmere 5500,- og enda høyere.

Denne tror jeg vil klare det.. Står ikke så mye info. Og jeg vil nevne at Packard Bell er et lavprismerke, og du får det du betaler for (samme gjelder Acer).

Packard Bell

Acer

og enda en Acer

EDIT: For din del kan det lønne seg å gå opp til 5500 og få tak i en rimelig Asus, Toshiba eller lignende!

Endret av vaskemaskinen
Lenke til kommentar

Du har nok alt for store forventninger til hva du kan få for 4500,-

"Skal kunne dra spill" ... "Være slitesterk og vare lenge" osv.

Ingen laptoper som er så billig vil være noe ekstra slitesterk eller framtidssikret, dessverre, og som oftest også temmelig utilstrekkelige til å kjøre nye spill på en god måte. Alle egenskapene du vil ha, krever dessverre at du kan og er villig til å betale for det.

Men, du kan få en som kan "dra spill", selv om veldig få kan dras på fullt, med denne her:

Packard Bell EasyNote LM85

Intel Core i3 330 prosessor og AMD Mobilty Radeon HD 5650 skjermkort, til 5210,- inkludert frakt, fra Abbo.no.

Det er det billigste alternativet som er noe i nærheten av det du vil ha, men forvent ikke annet enn typisk "billigmaskin" byggekvalitet og holdbarhet.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Jeg vurderer litt om jeg skal gå for HP G62:http://www.dustinhome.no/pd_5010461712.aspx Eller denne fra Amerika:http://www.amazon.com/HP-Pavilion-dm4-1160us-14-Inch-Laptop/dp/B00400OSA4/ref=sr_1_1?s=pc&ie=UTF8&qid=1291815885&sr=1-1 Isåfall blir det nok "smugling" gjennom tollen. Har noen noe tips om hva jeg bør velge?? Det er jo utrolig hva du får for pengene i amerika. Eller bør jeg velge en annen pc? En ting jeg også lurer på er om HP G62 kan dra spill som mw2 og (kansje) Black ops på lav settings?? Takk for svar!!!

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler at du kjøper en data på ærlig vis og spytter inn 5500 kroner slik at du er sikker på at du klarer å kjøre spillene dine! Se etter en laptop med i3 350m, og et grafikkort som er høyere enn GeForce 310M (nr 128) på denne lista. Eller som du søker opp på denne lista og sjekker om "Game Benchmarks" for MW2 er grønn! Egentlig ganske enkelt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...