jg980 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei , jeg skal kjøpe ny pc. er det noe som kan gi meg det beste for ca 4500?. takk for svar. Lenke til kommentar
vaskemaskinen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvis du vil ha noen svar må du nok si noe mer spesifikt om det du vil ha. Det er ingenting som er fasit på best, og for 4500 må du velge deg prioriteringer. Hva skal den brukes til, amd/intel, liten og lett, osv. Lenke til kommentar
jg980 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 ok, den skal brukes til skole, men skal også kunne dra spill, (trenger ikke være allt på fullt) den må være ganske slitesterk og kunne vare lenge.Takker for svar Lenke til kommentar
jg980 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 glemte å si at det må være god prosessor. helst i3 (i5) eller en annen brukbar prosessorø Lenke til kommentar
vaskemaskinen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Man får desverre ikke i5 til under 5000, men i3 går greit. Problemet er at du da sannsynligvis bare finner integrerte grafikkort, og da begrenses spillene du kan spille. så hvilke spill spiller du? Lenke til kommentar
jg980 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 ehh det blir ve spill som mw2 og lignende. Kansje det finnes noen kampanjer på en god pc? Lenke til kommentar
vaskemaskinen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Modern warfare 2 blir desverre for kraftig for et slikt kort. Det kan hende deg går, men maskinen vil bli presset til det ytterste og alt som er av temperaturer og vifter kan få en hard jobb! Du må nok ha grafikkort som nærmer seg geforce 310m i styrke... da er vi oppe i nærmere 5500,- og enda høyere. Denne tror jeg vil klare det.. Står ikke så mye info. Og jeg vil nevne at Packard Bell er et lavprismerke, og du får det du betaler for (samme gjelder Acer). Packard Bell Acer og enda en Acer EDIT: For din del kan det lønne seg å gå opp til 5500 og få tak i en rimelig Asus, Toshiba eller lignende! Endret 7. desember 2010 av vaskemaskinen Lenke til kommentar
thomit Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Du har nok alt for store forventninger til hva du kan få for 4500,- "Skal kunne dra spill" ... "Være slitesterk og vare lenge" osv. Ingen laptoper som er så billig vil være noe ekstra slitesterk eller framtidssikret, dessverre, og som oftest også temmelig utilstrekkelige til å kjøre nye spill på en god måte. Alle egenskapene du vil ha, krever dessverre at du kan og er villig til å betale for det. Men, du kan få en som kan "dra spill", selv om veldig få kan dras på fullt, med denne her: Packard Bell EasyNote LM85 Intel Core i3 330 prosessor og AMD Mobilty Radeon HD 5650 skjermkort, til 5210,- inkludert frakt, fra Abbo.no. Det er det billigste alternativet som er noe i nærheten av det du vil ha, men forvent ikke annet enn typisk "billigmaskin" byggekvalitet og holdbarhet. Endret 7. desember 2010 av thomit Lenke til kommentar
jg980 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 ok. takk for alle svar! Lenke til kommentar
jg980 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Kansje denne kan være noe? trenger ikke dra alt på fullt bare jeg kan spille spill uten lagg: http://www.dustinhome.no/pd_5010461712.aspx Lenke til kommentar
vaskemaskinen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det kan gå... tror du er på grensa der! Lenke til kommentar
jg980 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Eller kansje det er lurt å kjøpe i amerika ?(har noen venner somm kan motta pakken og videresende den) Jeg har hørt at noen pcer ikke fungerer i andre land. er dette sant?? Lenke til kommentar
vaskemaskinen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da må du kjøpe et nytt adapter, men ellers skal det være greit. Problemet er at du får engelsk windows. Et problem blir å fortolle den (+25%). Anbefaler ikke å "smugle" via venner, men det er ditt valg! Lenke til kommentar
jg980 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg vurderer litt om jeg skal gå for HP G62:http://www.dustinhome.no/pd_5010461712.aspx Eller denne fra Amerika:http://www.amazon.com/HP-Pavilion-dm4-1160us-14-Inch-Laptop/dp/B00400OSA4/ref=sr_1_1?s=pc&ie=UTF8&qid=1291815885&sr=1-1 Isåfall blir det nok "smugling" gjennom tollen. Har noen noe tips om hva jeg bør velge?? Det er jo utrolig hva du får for pengene i amerika. Eller bør jeg velge en annen pc? En ting jeg også lurer på er om HP G62 kan dra spill som mw2 og (kansje) Black ops på lav settings?? Takk for svar!!! Lenke til kommentar
vaskemaskinen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Isåfall blir det nok "smugling" gjennom tollen. Det er faktisk smugling ja, men ditt valg. Det er mye som er kult med USA, men mye som ikke er så kult også... Tror ikke den amerikanske vil klare MW2 og i allefall ikke black ops. Den har også et integrert skjermkort. Lenke til kommentar
jg980 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 ja jeg så det. Anbefaler du å kjøpe G62en da eller en annen?? Lenke til kommentar
vaskemaskinen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg anbefaler at du kjøper en data på ærlig vis og spytter inn 5500 kroner slik at du er sikker på at du klarer å kjøre spillene dine! Se etter en laptop med i3 350m, og et grafikkort som er høyere enn GeForce 310M (nr 128) på denne lista. Eller som du søker opp på denne lista og sjekker om "Game Benchmarks" for MW2 er grønn! Egentlig ganske enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå