abene Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Neste Firefox-versjon byr på en rekke spennende nyheter. Les mer Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kom hardwareakkselerasjon i 3.5? Hvorfor er det ingen som snakker om det, lenger? Det var jo så veldig masse om det... I hvilken versjon fikk Chrome det? Og har IE9 kommet ut? Trodde det var 4.0 til FF som skulle få det, jeg? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Orker ikke å laste ned før noen har bekreftet om verken denne er like supertreg som forrige beta? Da snakker jeg ikke om innlasting av sider, men snarere åpning og lukking av faner, menyer osv. Jeg er vant til at dette skjer umiddelbart i Chrome og gamle Firefox, så det føltes helt feil ut med et sekunds forsinkelse. Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 hadde problemer med både beta 6 og 7, i den form at ff brukte dritlang tid på å starte opp, eller henger seg i noen sekunder ved oppstart. sykt irriterende, og gjorde hele betaen ubrukelig, orka aldri å fikse det. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 "Den skal blant annet få en ny og raskere Javascript-motor" Blir det ikke raskere og raskere Java-motor for hver oppdatering? Lurer på når de kommer til stagnasjonspunktet. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bruker Firefox 4 Beta 8pre, en god stund og er godt fornøyd med den, rimelig kjapp også. 245ms på sunspider og 60fps @ 1000 fisk med microsoft fishtank. Både den nye javascript motoren og hardwareakkselerasjon fungerer yppelig. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 "Den skal blant annet få en ny og raskere Javascript-motor" Blir det ikke raskere og raskere Java-motor for hver oppdatering? Lurer på når de kommer til stagnasjonspunktet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kom hardwareakkselerasjon i 3.5? Hvorfor er det ingen som snakker om det, lenger? Det var jo så veldig masse om det... I hvilken versjon fikk Chrome det? Og har IE9 kommet ut? Trodde det var 4.0 til FF som skulle få det, jeg? Firefox 4 får støtte for dette, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå