Gå til innhold

9800 pro for 3699,- hos multicom, noen spørsmål...

Anbefalte innlegg

Sapphire Radeon 9800PRO 128MB DVI TV-out 3699,- hos multicom.com/no

Kommer det med boks + innhold med dette kortet? (altså retail). Noen som vet ca. hvor mye frakt det blir på et slikt kort?

Hvor ville du eventuelt heller bestilt deg ditt sapphire 9800pro og hvorfor? (jeg har lite erfaringer med bestilling av pc-utstyr online)

Vil kjøpe dette kortet til minst mulige penger uten å tape kvalitet og service ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff håper ikke at dem er tregt bestilte i dag 9800 pro 128 i dag, hadde sendt dem en mail for et par dager siden og da sa at de det skulle komme inn på lager dagen etter jeg leste mailn. Skal bli så godt med nytt skjermkort Har nå hatt et 3 år gammelt ATI 32ddr AIW kort som har fungert supert på alle områder, men føler at jeg trenger et nytt nå, men har klart å spille alle spill jeg har testa borsett fra unreal 2 det gikk litt hakket men gikk nå ant å teste det for. :p

Lenke til kommentar

Vel bestille meg et saphirre kort, mene det er det beste ati 9800 kort, etter å lest alle testne, ble det brukt nå det korte, så jeg har mest tro på det :p håper jeg nå :-? vel uansett så er det nå bedre en mitt 3 år gamle ati kort :)

Lenke til kommentar
Vel bestille meg et saphirre kort, mene det er det beste ati 9800 kort, etter å lest alle testne, ble det brukt nå det korte, så jeg har mest tro på det :p håper jeg nå :-? vel uansett så er det nå bedre en mitt 3 år gamle ati kort :)

Jeg tror ikke akkurat du blir misfornøyd med dette kortet nei :wink:

Kommer til å bli litt av en overgang for min del oxo. Har for øyeblikket et geforce 32MX knis :lol:

Kortet er bestilt, men det står de ikke får det inn før onsdag 9. juli. Da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...